Νέοι τρόποι προσέγγισης των ασφαλιστικών προς τους καταναλωτές ασφαλισμένους

Βήματα προσέγγισης του καταναλωτή από τις ασφαλιτικές εταιρίες για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του, δίνοντάς του πρώτες αυτές απτά δείγματα καλής θέλησης, όπως η απλή γλώσσα των ασφαλιστηρίων, η απλοποίηση των συναλλαγών και η προσιτή σε αυτόν διαδικασία υποβολής και εξέτασης των παραπόνων του.

Με τον τρόπο αυτό αφενός ενισχύεται η διαφάνεια στην επικοινωνία μεταξύ ασφαλισμένων και ασφαλιστικών εταιριών και αφετέρου η ασφαλιστική αγορά αναδεικνύει την κοινωνική υπευθυνότητα και την επιχειρηματική της ωριμότητα.

Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News

Οι παραπάνω προτάσεις έγιναν από κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς που πήραν μέρος σε εκδήλωση του Συνδέσμου Εκπροσώπων & Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών με αντικείμενο τη «Διαφάνεια στις συναλλαγές ασφαλιζομένων και αποζημιουμένων».

Εισηγητές στη συγκεκριμένη ενότητα ήταν :
• Ο κ. Γεώργιος Στεργίου, Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή.
• Ο κ. Κωνσταντίνος Μπερτσιάς, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής της Ασφαλιστικής Εταιρίας «ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΙΣ»
• Ο κ. Δημήτρης Μαζαράκης, Γενικός Διευθυντής της Ασφαλιστικής Εταιρίας “METLIFE ALICO”
• Η κα Άλκηστις Χριστοφίλου, Εταίρος του Δικηγορικού Γραφείου «Ι. Κ. Ρόκας & Συνεργάτες»
• Η κα Εύα Βαρουχάκη, Επικεφαλής της Νομικής Υπηρεσίας και των Διεθνών Σχέσεων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.

Την εκδήλωση υποστήριξαν με χορηγίες οι Εταιρίες “AON BENFIELD” & “MAPFRE ASISTENCIA”, ως Χρυσοί Χορηγοί, η Ασφαλιστική Εταιρία “AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ”, ως Χορηγός και η Εταρία “CARGLASS”, ως Υποστηρικτής.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *