Νέους κανόνες για τα ηλεκτρονικά σκούτερ ζητά η διεθνής ομοσπονδία των ασφαλιστικών εταιριών ( GFIA)

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Εταιριών GFIA δημοσίευσε σήμερα ένα κείμενο  σχετικά με την ανάγκη για νέους κανόνες κυκλοφορίας στα  ηλεκτρονικά σκούτερ.

Οπως επισημαίνει με την αυξανόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση οι άνθρωποι  στρέφονται  σε άλλους τρόπους μεταφοράς. Τα ηλεκτρονικά σκούτερ έχουν γίνει μια  τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τάσεις αστικής κινητικότητας. Παρά τα πολλά οφέλη τους, η αυξανόμενη δημοτικότητα της χρήσης των ηλεκτρονικών σκούτερ έχει συμβάλει σε περισσότερες συγκρούσεις και ατυχήματα. Επίσης, δεν είναι σαφές πιο ασφαλιστικό συμβόλαιο καλύπτει τα ατυχήματα σε ορισμένες περιπτώσεις.

Ταυτόχρονα, οι κανονιστικές απαιτήσεις για τα ηλεκτρονικά σκούτερ ποικίλλουν διεθνώς. Σε ορισμένες περιπτώσεις έχουν νομοθεσία σε εθνικό επίπεδο, ενώ σε άλλους μόνο σε νομούς. 

Τα ηλεκτρονικά σκούτερ μπορούν να λειτουργήσουν, με περιοσμένες ταχύτητες ή με περιορισμούς στην ελάχιστη ηλικία  για τους αναβάτες και  τις ασφαλιστικές απαιτήσεις, ενώ σε μερικές περιοχές δεν απαιτεί από όλους τους αναβάτες e-scooter να φορούν κράνος.

Η GFIA συνιστά επομένως τα εξής:

 * Η ταχύτητα του ηλεκτρονικού σκούτερ δεν πρέπει να ξεπερνά τα 25km / h και οι δήμοι θα πρέπει ορίζουν τους δρόμους στους οποίους επιτρέπεται (π.χ. μέγιστο όριο ταχύτητας) ·

 * Οι δήμοι που προωθούν τη μικροκινητικότητα πρέπει να προσπαθήσουν να βελτιώσουν τις υποδομές μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των διαδρομών κύκλου, για να ενθαρρυνθούν διαφορετικοί τρόποι μεταφοράς ώστε να συνυπάρχουν με ασφάλεια σε δημόσιους χώρους, με ελάχιστη, εάν υπάρχει, αλληλεπίδραση με τους πεζούς.

 * Για την προστασία των πεζών από συγκρούσεις με ηλεκτρονικά σκούτερ, θα πρέπει να απαγορεύεται  η κυκλοφορία τους σε πεζοδρόμια και  οι υπηρεσίες επιβολής του νόμου θα πρέπει να  διασφαλίζουν αυτή  την συμμόρφωσης 

 * Για να διασφαλιστεί η κατάλληλη και ασφαλής συμπεριφορά του αναβάτη, οι αναβάτες των  e-scooter πρέπει να είναι τουλάχιστον 16 ετών ·

 * Για να προστατευτούν οι αναβάτες από τραύμα στο κεφάλι, χρειάζεται να είναι υποχρεωτικό   το κράνος για όλους  τους  αναβάτες e-scooter ανεξάρτητα από την ηλικία και το επίπεδο εμπειρίας.

* Η ασφάλιση αστικής ευθύνης δεν πρέπει να είναι υποχρεωτική για τα ηλεκτρονικά σκούτερ. Ωστόσο, εάν μια νομοθεσία επιμένει στις απαιτήσεις ασφάλισης, πρέπει να είναι ανάλογη με τον κίνδυνο που αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτρονικά σκούτερ.

 * Οι εταιρείες κοινής χρήσης ηλεκτρονικών σκούτερ πρέπει να λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσουν την ασφάλεια των αναβατών e-scooter, συμπεριλαμβανομένης της ολοκληρωμένης αγοράς ασφάλισης αστικής ευθύνης  για τυχόν σωματικό τραυματισμό ή / και ζημιά  περιουσίας  έναντι τρίτων.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *