
Η Anytime πρόσθεσε στις επιλογές της ασφάλισης αυτοκινήτου και την ασφάλιση για ένα μήνα, επιλογή που είχε η Hellas Direct στην online, με αποτέλεσμα η δεύτερη να απαντήσει στον ανταγωνισμό με τρολάρισμα.
Όπως είχε κάνει στην επική και επιτυχημένη διαφημιστικά καμπάνια (δημιουργικό) για τρίμηνη ασφάλιση με τον Λαγιονέλ και το σλόγκαν “ τριμηνάκι παίζει”, πέρσι τον Δεκέμβριο.
Δείτε το σχετικό διαφημιστικό της Hellas Direct στο Facebook
Τα παιδία παίζει. Αυτή είναι η σοβαρότητα φίλοι και συνάδελφοι.Έχω να σας πω μόνο ότι από κάτι τέτοια πρέπει να γινομαστε όλα και πιο δυνατοί, όλα αυτά δείχνουν σημάδια αδυναμίας, ανασφαλειας. {δυστυχώς όλα αυτά τους έχουν βάλει μέσα και προκαλώ με την καλή έννοια να.μας δείξουν τα οικονομικά τους στοιχεία, έσοδα, εξοδα]
Έχουν και άλλες εταιρείες με τον μήνα