
Η Anytime πρόσθεσε στις επιλογές της ασφάλισης αυτοκινήτου και την ασφάλιση για ένα μήνα, επιλογή που είχε η Hellas Direct στην online, με αποτέλεσμα η δεύτερη να απαντήσει στον ανταγωνισμό με τρολάρισμα.
Όπως είχε κάνει στην επική και επιτυχημένη διαφημιστικά καμπάνια (δημιουργικό) για τρίμηνη ασφάλιση με τον Λαγιονέλ και το σλόγκαν “ τριμηνάκι παίζει”, πέρσι τον Δεκέμβριο.
Δείτε το σχετικό διαφημιστικό της Hellas Direct στο Facebook
Δείτε το Youtube κανάλι μας με free εγγραφή, ακολουθήστε μας στο Google news
Τα παιδία παίζει. Αυτή είναι η σοβαρότητα φίλοι και συνάδελφοι.Έχω να σας πω μόνο ότι από κάτι τέτοια πρέπει να γινομαστε όλα και πιο δυνατοί, όλα αυτά δείχνουν σημάδια αδυναμίας, ανασφαλειας. {δυστυχώς όλα αυτά τους έχουν βάλει μέσα και προκαλώ με την καλή έννοια να.μας δείξουν τα οικονομικά τους στοιχεία, έσοδα, εξοδα]
Έχουν και άλλες εταιρείες με τον μήνα