Να καταγγέλλουν τις τράπεζες, για αθέμιτες πρακτικές στην ασφάλιση καλεί τους πολίτες το ΕΕΘ


Μαίνεται ο πόλεμος τραπεζών και ασφαλιστικών διαμεσολαβητών καθώς οι δεύτεροι κατηγορούν τις τράπεζες για αθέμιτες πρακτικές στην πώληση ασφαλιστικών προϊόντων προς τους πελάτες τους μέσω των Τραπεζοασφαλίσεων.

Φωτογραφία αρχείου από παλιότερη διαμαρτυρία ασφαλιστών έξω από τράπεζες

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης με ανακοίνωσή του απευθύνει έκκληση σε όλους τους πολίτες που δέχονται πιέσεις να το καταγγέλλουν στην Επιτροπή Ασφαλιστικών και Τραπεζικών Θεμάτων του ΕΕΘ, που δημιούργησε ειδικό όργανο για την εξέταση των αναφορών αυτών.
Η Επιτροπή, «που τους προηγούμενους μήνες έχει προχωρήσει σε πολλές και δυναμικές κινητοποιήσεις, όπως αποκλεισμούς τραπεζικών υποκαταστημάτων και παραστάσεις διαμαρτυρίας, προχωρά στην κίνηση αυτή για να αντιμετωπίσει τις εκβιαστικές πρακτικές των Τραπεζών. Στόχος είναι να συγκεντρώνονται καταγγελίες Ασφαλιστικών Συμβούλων αλλά και καταναλωτών και αφού εξεταστούν να δημοσιοποιούνται αναλυτικά, ώστε να γνωρίσουν όλοι οι καταναλωτές τα στελέχη, τις Τράπεζες και τα μέσα που χρησιμοποιούνται στην απαράδεκτη τακτική του Bank assurance. Επίσης, με βάση αυτές θα γίνονται νομικές ενέργειες και προσφυγές στην Τράπεζα της Ελλάδας, τον Συνήγορο του Πολίτη, τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και τον Τραπεζικό Διαμεσολαβητή». 
Όπως έχει καταγγελθεί από το Επιμελητήριο, «οι Τράπεζες, μη έχοντας άλλο εργασιακό αντικείμενο, εισβάλουν άναρχα στο χώρο των Ασφαλειών, πιέζοντας ή ακόμη και εκβιάζοντας τους καταναλωτές ώστε να προτιμούν τα δικά τους ασφαλιστικά προϊόντα. Η τακτική αυτή, πέρα από αντικοινωνική είναι και αντίθετη με τα συμφέροντα των καταναλωτών, αφού οι τραπεζικοί υπάλληλοι δεν διαθέτουν ούτε εμπειρία, ούτε εξειδίκευση και πολλές φορές ούτε πιστοποίηση διαχείρισης ασφαλιστικών προϊόντων.
»Το χειρότερο είναι ότι η τακτική αυτή οδηγεί στον οικονομικό αφανισμό όλο τον κλάδο των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, έναν δυναμικό κλάδο που βρίσκεται εδώ και δεκαετίες στο πλευρό του Έλληνα Καταναλωτή, προσφέροντας του εξειδικευμένες, προσωποποιημένες υπηρεσίες, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 μέρες τον χρόνο».
H Επιτροπή του ΕΕΘ καλεί όλους τους ασφαλιστές και τους καταναλωτές που δέχονται «συμβουλές» ή «πιέσεις» από τραπεζικά στελέχη να επικοινωνούν μαζί της στο τηλέφωνο της Γραμματείας του ΕΕΘ (2310-271488) και την ηλεκτρονική της διεύθυνση (grammateia@epepthe.gr).

Πηγή:voria.gr



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *