“Ντεμπούτο” στην ασφαλιστική αγορά της Ευρώπης, από την Γερμανία, έκανε η Lemonade


Η Lemonade, η ασφαλιστική εταιρία που ιδρύθηκε στις ΗΠΑ το 2015 με χρήση τεχνολογίας, χωρίς δίκτυο brokers, από σήμερα επεκτάθηκε και στην Ευρώπη ξεκινώντας την  λειτουργία της στη Γερμανία.

H εταιρία που συγκαταλέγεται στην κατηγορία των Insurtech παικτών  με την έναρξη των εργασιών της στην Ευρώπη δοκιμάζει στην ευρωπαϊκή αγορά μια νέα πολιτική πωλήσεων,στην ασφάλιση ενοικιαζόμενων και ιδιόκτητων κατοικιών, με μια φιλανθρωπική συνιστώσα. Η lemonade παίρνει τα κέρδη της απευθείας από κάθε μηνιαία πληρωμή  και τα υπόλοιπα τα αποθεματοποιεί για αξιώσεις που θα προκύψουν. Στο τέλος του έτους, μόλις πληρωθούν οι απαιτήσεις (αν υπήρχαν), το ποσό που παραμένει αδιάθετο θα πηγαίνει σε μια φιλανθρωπία της επιλογής του χρήστη.

Ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής  της Lemonade ο Daniel Schreiber εξηγώντας αυτή την πολιτική της εταιρίας του ανέφερε  ότι οι ασφαλιστικοί πάροχοι κρατούν όλα τα χρήματα που δεν πηγαίνουν προς απαιτήσεις για το δικό τους κέρδος. Αυτό σημαίνει ότι έχουν λιγότερη τάση να εγκρίνουν και να πληρώνουν αξιώσεις. Ενώ η  Lemonade με αυτό το επιχειρηματικό της μοντέλο ευθυγραμμίζει την εταιρία με τους πελάτες της.
Η Lemonade θα  έχει την εταιρική της έδρα  στην Ευρώπη στην Ολλανδία και μέσω αυτής θα μπορεί να ασκήσει επιχειρηματική δραστηριότητα και στις 28 χώρες μέλη της Ευρώπης.
Για την λειτουργία  της η lemonade δεν χρησιμοποιεί κάποιο  δίκτυο διανομής ή τηλεφωνική επικοινωνία  αλλά οι χρήστες αλληλεπιδρούν με ένα chatbot  και χρήση μιας εφαρμογής μέσω της οποίας κάνουν αγορά της ασφαλιστικής κάλυψης. Ετσι, σύμφωνα με την εταιρία, χρειάζονται λιγότερο από πέντε λεπτά για να αγοράσουν ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο.
Με πληροφορίες από  techcrunch.com



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *