“Ξεκαθάρισμα” με ανασφάλιστα, “σαραβαλάκια” και ασυνείδητους οδηγούς

Στόχος να μπει τάξη με την κυκλοφορία των οχημάτων στην Ελλάδα και την “αναρχία” στην οδήγηση αποτελούν μια σειρά κυβερνητικές πρωτοβουλίες για τα ανασφάλιστα , το τεχνικό έλεγχο και τις παραβάσεις στην οδήγηση.
Η αρχή έγινε από την πρώτη αποτυχημένη, ως προς την επιβολή των προστίμων, διασταύρωση της ΑΑΔΕ με την βάση δεδομένων ασφαλισμένων οχημάτων των ασφαλιστικών εταιριών.
Το πρόβλημα που ανέκυψε με αρχεία των κυκλοφορούντων οχημάτων του υπουργείο Μεταφορών και της εφορίας, έβαλε φρένο σε αυτή την πρώτη σοβαρή προσπάθεια για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων, που ήταν και συνεχίζει να είναι σημαντικό.
Αν και ανακοινώθηκαν ενέργειες για το ξεκαθάρισμα των αρχείων, φαίνεται ακόμη δεν έχει βρεθεί άκρη και ίσως η πολυπόθητη τελική διασταύρωση για την επιβολή οριστικών προστίμων να πάει για το 2018.
Σε δεύτερο χρόνο ήρθε η πρωτοβουλία του αρμόδιου υπουργείου να ανακοινώσει σχέδια για αλλαγές στον ΚΟΚ και την επιβολή κυρώσεων, κύρια σε βασικές τροχαίες παραβάσεις που σχετίζονται με την μέθη των οδηγών και την χρήση κινητού τηλεφώνου.
Ενώ χθες ανακοινώθηκαν και πρωτοβουλίες σε σχέση τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων [ΚΤΕΟ], όπως να μη μπορούν να ασφαλίσουν τα οχήματά τους όσοι δεν θα έχουν περάσει από ΚΤΕΟ.
Οι παραπάνω ενέργειες και εξαγγελίες προθέσεων της κυβέρνησης κινούνται σε θετική κατεύθυνση, αλλά προκαλούν και ερωτηματικά για τον χρόνο εφαρμογή τους ή τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν κατά την εφαρμογή τους.
Έτσι, καλό είναι. εκτός από να εξαγγέλλονται τέτοιες πρωτοβουλίες και μέτρα, να υλοποιούνται άμεσα και να μη ακυρώνονται μέσα από την εφαρμογή τους λόγω κρατικής ανοργανωσιάς, όπως στην περίπτωση των ανασφάλιστων.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *