Οι Έλληνες και το Βίντεο: Νέα Έρευνα της Focus Bari για το πρώτο Greek Tube Festival

Tα τελευταία χρόνια, ειδικά μετά την πανδημία, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν παρουσιάσει ραγδαία αύξηση τόσο στη χρήση όσο και στη δημοτικότητά τους και οι Έλληνες χρήστες όλο και αυξάνονται.

Ωστόσο, πολλοί χρήστες δηλώνουν ότι ευχαριστιούνται να βλέπουν περιεχόμενο αλλά όχι να το δημιουργούν.
Η νέα έρευνα της Focus Bari με τίτλο «Οι Έλληνες και το Βίντεο» που παρουσίασε η Ξένια Κούρτογλου στο GreekTubeFestival, που έλαβε χώρα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά στις 11-12 Μαρτίου, έδειξε ότι:

Μπες στο κανάλι μας στο youtube για μια νέα εμπειρία στην ασφαλιστική ενημέρωση

  • Οι ψηφιακοί Έλληνες, και ειδικά οι νέοι, έχουν καθημερινή τριβή και επηρεάζονται θετικά από την ενασχόληση τους με τα κοινωνικά δίκτυα.
  • Τα σύντομα βίντεο που παρέχουν αβίαστα την πληροφορία φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη απήχηση.
  • Οι ψηφιακοί Έλληνες καταναλώνουν περιεχόμενο βίντεο κάθε μέρα/πολλές φορές την ημέρα για να ψυχαγωγηθούν, να εμπνευστούν, να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες
  • Ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων δεν δημιουργούν βίντεο αλλά δηλώνουν ότι θα ήθελαν να δημιουργήσουν στο μέλλον.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *