Οι “αναδουλειές” στο τραπεζικό τομέα οδηγούν τις τράπεζες να διαφημίζουν την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων


Ολες σχεδόν οι τράπεζες που διαθέτουν τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα ασφαλιστικών εταιριών, με τις οποίες έχουν συνεργασία, προωθούν διαφημιστικές καμπάνιες με τις οποίες προβάλουν ασφαλιστικά προϊόντα και ασφαλιστικές εργασίες.
Πριν μερικά χρόνια οι τράπεζες περιόριζαν αυτές τις καμπάνιες για να προβάλουν, συνήθως, κάποια αποταμιευτικά προγράμματα σε συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρίες , η κάποια προγράμματα με ασφαλιστικές καλύψεις σε υγεία.
Τώρα όμως, ειδικά τα δύο τελευταία χρόνια, έχουν μετατρέψει από “πάρεργο” σε βασικό έργο το κυνήγι της πώληση των ασφαλειών ,καθώς έχουν περιοριστεί οι κλασικές τραπεζικές εργασίες,κύρια λόγω των capital controls και της οικονομικής κρίσης.
Επίσης , όπως αναφέρουν πολλοί ασφαλιστικοί διαμεσολοβητές , που επίσης τα δύο τελευταία χρόνια είναι σε κόντρα με τις τράπεζες, η πώληση των ασφαλιστικών ασφαλιστικών μέσω των τραπεζοασφαλίσεων είναι αρκετά επιθετική που υπερβαίνει τα όρια του θεμιτού ανταγωνισμού .
Κύριο πεδίο ανταγωνισμού είναι οι ασφαλίσεις κατοικίας ( κύρια των ενυπόθηκων μέσω των δανείων που έχουν χορηγήσει ) και αυτοκινήτου.
Μάλιστα, για το θέμα των κατοικιών η εποπτεύουσα αρχή των ασφαλιστικών εταιριών, η Τράπεζα της Ελλάδος, είχε αναγκαστεί πριν δύο χρόνια να εκδώσει οδηγία με την οποία καθιστούσε σαφέστατο ότι ο δανειολήπτης δεν υποχρεούται να ασφαλιστεί στην τράπεζα αλλά να επιλέξει. με βάση τους όρους, ελεύθερα ασφαλιστή και ασφαλιστική εταιρία.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *