Οι “αρρυθμίες” των συγχωνεύσεων, οι outdoor καμπάνιες, τα “καρφιά” στο CVC Capital και ο ψηφιακός παίκτης που επεκτείνεται στα φυσικά δίκτυα

Εν μέσω εθνικού πένθους…για την αδιανόητη τραγωδία των Τεμπών η στήλη “Ασφαλιστικά Σφηνάκια” θα σας μεταφέρει μερικά μικρά άλλα ουσιαστικά δρώμενα στην ασφαλιστική αγορά του τελευταίου διαστήματος.

Αρχικά να σημειώσουμε ότι οι συγχωνεύσεις μετά από τις μεγάλες εξαγορές μεταξύ πολυεθνικών ασφαλιστικών ομίλων στην χώρα έχουν και κάποιες “αρρυθμίες” !  Έτσι ακούγονται ορισμένες γκρίνιες για δυσλειτουργίες, κυρίως από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, στις  δύο ολοκληρωμένες συγχωνεύσεις. Ας ελπίσουμε ότι ως μεγάλοι οργανισμοί θα τις ξεπεράσουν. Γιατί έρχεται και άλλη ολοκλήρωση από συγχώνευση ακόμη πιο περίπλοκη. Και βέβαια οι δυσλειτουργίες αυτές που ακούγονται, καλό είναι να μην έχουν αντανάκλαση και στους καταναλωτές -ασφαλισμένους.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Καιρό είχαμε να δούμε outdoor διαφημιστικές καμπάνιες ασφαλιστικών εταιριών. Δύο μεγάλες εταιρίες έχουν αυτή την περίοδο σχετικές διαφημιστικές εκστρατείες. Η μία προωθεί το brand name της ή άλλη διαφημίζει προϊόντα της. 

Αν θυμάστε η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από το επενδυτικό Fund CVC είχε εγείρει ζητήματα ανταγωνισμού καθώς είναι τοποθετημένο και στον κλάδο της υγείας  με την Hellenic Healthcare Group (HHG), Αλλά οι εγκρίσεις των αρμόδιων αρχών ανταγωνισμού έδωσαν πράσινο φως.

Τώρα διακρίνουμε ότι ξανά φουντώνει το θέμα αυτό …και αρχίζουν να πέφτουν “καρφιά” , κύρια από τους άλλους παίκτες στην υγεία, και διαβάσαμε εκτενές θέμα σε πόρταλ ηλεκτρονικής έκδοσης εβδομαδιαίου εντύπου,  για “θεσµικό παράδοξο” σε σχέση με  την εξαγορά στον ασφαλιστικό κλάδο του επενδυτικού fund που παράλληλα είναι και παίκτης στον ιδιωτικό κλάδο της υγείας. Προς το παρόν θα μείνουμε εδώ…

Ο Κυπριακός ψηφιακός παίκτης, που είναι και στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Hellas Direct,  που πριν από καιρό έκανε μεγάλη στροφή να επεκτείνει τις πωλήσεις της και μέσα από τα φυσικά δίκτυα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, με στρατηγική συνεργασία με μεγάλο πρακτορειακό σχήμα, συνεχίζει να επεκτείνεται στον τομέα αυτό. Διαβάσαμε ότι ξεκινά συνεργασία επίσης με μεγάλο πρακτορειακό σχήμα της Βορείου Ελλάδος, που πρόσφατα εξαγοράστηκε και όχι από παίκτη της ασφαλιστικής αγοράς.

Καθόλου παράδοξο θα λέγαμε και από τις διεθνείς εξελίξεις σε σχέση με τους ψηφιακούς παίκτες στην ασφάλιση και μάλιστα σε μεγάλες και ώριμες αγορές. Πόσο μάλλον στην Ελλάδα που η ψηφιακή ή αλλιώς η  online πώληση , κύρια στο αυτοκίνητο, έχει μικρή διείσδυση και πολλούς παίκτες (με τις εταιρικές πλατφόρμες  online πώλησης) αναλογικά με τα μερίδια στην αγορά.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *