Οι μεν , οι δεν και οι ζεν ! Λάθος αναγνώσεις, στραβές επικοινωνίες !

Ενα από τα ζητήματα που τίθεται και ξανά τίθεται στην αγορά από διαμεσολαβητές και προφανώς εταιρίες είναι ο ανταγωνισμός και πόσο αυτός νοθεύεται από εναλλακτικά δίκτυα τράπεζες και online πωλήσεις.

Μάλιστα μερικές από αυτές τις αντιδράσεις “φουντώνουν” πρόσκαιρα όταν δημιουργείται θέμα αν και από συνδικαλιστικούς φορείς της διαμεσολάβησης είναι στην διαρκή ατζέντα τους.

Ως θέμα, από δημοσιογραφική και μόνο διαπίστωση,  είναι υπαρκτό το ζήτημα των κανόνων ανταγωνισμού  στην αγορά με όρους και κανόνες IDD.

Αλλά παραθυράκια υπάρχουν ώστε  εποπτεία και λοιπές ρυθμιστικές αρχές … να “νίπτουν” τα χέρια τους.

Όπως υπάρχουν λάθος αναγνώσεις και επικοινωνίες…από όλες τις πλευρές.

Αν δούμε μια πρόσφατη παγκόσμια έρευνα (ΕΔΩ) για τις πλατφόρμες σύγκρισης τιμών ασφαλιστικών προϊόντων, δεν αφορά εταιρικές πωλήσεις, διαπιστώνεται  ότι η επιρροή αυτών των δικτύων πώλησης δεν είναι ιδιαίτερα ισχυρή.Και επικεντρώνεται σε ορισμένες αγορές

Το ίδιο ισχύει και για την χώρα μας…που δεν είναι ούτε μεγάλη ούτε ώριμη αγορά! 

Απλά υπάρχουν στρεβλώσεις στο πως πλασάρεται στον καταναλωτή που θα έπρεπε ή πρέπει να λυθούν!

Κάθε “παίκτης” της αγοράς είναι υπεύθυνος για τον τρόπο που επικοινωνεί και προωθεί…τις ενέργειες του!

Και αυτοί που τις  επικοινωνούν …κατά πόσο είναι “προσκολλημένοι” σε fake διαδόσεις, παραπλανητικές πληροφορίες, ειδυλλιακές καταστάσεις ή εξορκισμούς  από “κατ επάγγελμα και κατά συνήθεια” …ψευτοθόδωρους !

Αλλά αυτά τα κόλπα στην εποχή μας  είναι ξεπερασμένα ΄έστω και αν αποδίδουν πρόσκαιρα …οι  σωστές αναγνώσεις, οι στρέιτ επικοινωνίες κάνουν την διαφορά !      



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *