Οι τάσεις στην αγορά ασφαλιστικών προϊόντων…τα κανάλια διανομής και οι millennials

Τα αποτελέσματα παραγωγής ασφαλίστρων για το πρώτο τρίμηνο του 2021 που δημοσιοποίησε η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών (ΕΑΕΕ) δείχνουν εν μέρη και τις τάσεις της αγοράς.

Στο συν 8% η συνολική παραγωγή με τον κλάδο  ζωής να είναι και πάλι πρωταγωνιστής με 14,3% αύξηση. Στα επενδυτικά ασφαλιστικά η αύξηση  τρέχει 43,2% ενώ  οι κλασικές ασφάλειες ζωής ( που έχουν συμβόλαια και με υγεία)  κινούνται επίσης ανοδικά σε παραγωγή  8,4%.

Στις γενικές ασφαλίσεις και πάντα με άξονα το μερίδιο που κατέχουν  οι επιμέρους κλάδοι στην συνολική παραγωγή των γενικών οι δύο μεγαλύτεροι , της αστικής ευθύνης οχημάτων και της πυρκαγιάς στοιχεία της φύσης έχουν ο μεν πρώτος πτώση κοντά στο 4% ο δε δεύτερος οριακή αύξηση  0,7%

Είναι γνωστοί οι λόγοι σχετικά με την αστική ευθύνη αυτοκινήτου που είναι συνεχώς πτωτική, αφού τα ασφάλιστρα παραμένουν χαμηλά και ένα μέρος της παραγωγής είναι στις λεγόμενες ΕΠΥ ασφαλιστικές, που δεν μετρά η στατιστική ανάλυση της ΕΑΕΕ, και τέλος υπάρχουν και κοντά στις 500.000 ανασφάλιστα οχήματα. Ακόμη στον κλάδο αυτοκινήτου βλέπουμε και τις ασφάλειες που είναι εκτός της αστικής ευθύνης να έχουν επίσης οριακή αύξηση μόλις 0,8%.

Στις ασφαλίσεις υγείας που είναι στις γενικές φαίνεται από τα στοιχεία παραγωγής του τρίμηνου  να υπάρχει σταθερά αυξητική πορεία με 10% στις ασθένειες.

Άλλες αξιοσημείωτες παραγωγές είναι αυτή στην Γενική αστική ευθύνη με συν 11,2%, στις Διάφορες χρηματικές απώλειες με συν 14,9% και στη βοήθεια ( οδική, ιατρική κλπ) συν 11,3% .

Σε γενικές γραμμές τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του έτους , εν μέσω περιοριστικών μέτρων λόγω Covid-19 , δείχνουν ότι υπάρχουν θετικές προοπτικές για να αυξηθεί η παραγωγή μέσα στο έτος αρκετά ικανοποιητικά καθώς επίκειται άνοιγμα της οικονομίας και επανεκκίνηση του τουρισμού.

Και μια και μιλάμε για στατιστικά και τάσεις σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων  ενδιαφέρουσα για μία ακόμη χρονιά η έκθεση της KPMG για την ασφαλιστική αγορά το 2020 και τις εκτιμήσεις που κάνει για τις προοπτικές του κλάδου.

Εδώ Θα σταθούμε σε ένα μόνο κομμάτι των συμπερασμάτων της έκθεσής για τα κανάλια διανομής.  Το μέλλον, αναφέρει η έκθεση,  για την επόμενη δεκαετία είναι πολυκαναλικό: Πράκτορες, μεσίτες, online, bancassurance.

Επιπλέον, επισημαίνει, ένα μέρος της αγοράς για την δεκαετία 2021-2030 θα αποτελείται από millennials που αντιπροσωπεύει το πιο δυναμικό κοινό σήμερα, ενώ έχουν ξεκινήσει να μπαίνουν στην αγορά εργασίας και επομένως στην κατανάλωση προϊόντων ασφάλισης οι post millennials !

Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση! από τα “Ασφαλιστικά Σφηνάκια”



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *