Οι ψηφιακοί παίκτες στην ασφάλιση…παίζουν επιθετικά για την μετά Covid-19 εποχή

  • Με επιθετικές πολιτικές ανάπτυξης μπαίνουν στην μετά Covid-19 εποχή οι ψηφιακοί παίκτες στον ασφαλιστικό κλάδο.
  • Ο Elon Mask της  Tesla ανακοίνωσε ότι η ασφαλιστική εταιρία που σχεδίαζε από καιρό είναι έτοιμη να εισβάλει στην αγορά και αναζητά συμμαχίες, από ανθρώπους της ασφάλισης,  με κύριο στόχο να ασφαλίζει τα αυτοκίνητα της εταιρίας του,  σύμφωνα με τα δεδομένα που θα συλλέγει από τον τρόπο οδήγησης, που έχουν δυσκολίες (υψηλά ασφάλιστρα )  από τους  παραδοσιακούς παίκτες λόγω του υψηλού κόστους των επισκευών.
  • Ο CEO της Lemonade,  Daniel Schreiber, που πλέον οι μετοχές της διαπραγματεύονται στo XA της Νέας Υόρκης, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο CΝΒC δεν έκρυψε τα επεκτατικά του σχέδια στην ασφαλιστική αγορά.
  • Επιπλέον, για μία ακόμη φορά έθεσε θέμα εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις παραδοσιακές ασφαλιστικές αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι: « Δεν έχει σημασία πόσα χρήματα έχει η ασφαλιστική εταιρία, οι άνθρωποι δεν πιστεύουν ότι θα τους πληρώσουν όταν έρθει η στιγμή “
  • Αλλά και οι μεγάλοι διαδικτυακοί κολοσσοί όπως η Amazon μπαίνουν στο “παιχνίδι” και διεκδικούν μέρος από την πίτα της ασφαλιστικής βιομηχανίας.
  • Έτσι προ ημερών, η Amazοn της Ινδίας μέσω ασφαλιστικής εταιρίας, που έχει συμμετοχή στην μετοχική της σύνθεση, ξεκίνησε να πουλάει online ασφάλιση στην χώρα.
  • Μάλιστα η Ινδία  παρουσιάζει πολύ χαμηλή ανάπτυξη στην Ιδιωτική ασφάλιση, στην περιοχή της Ασίας, σε σχέση και με τον πληθυσμό της. 
  • Εδώ να σημειώσουμε ότι οι εκτιμήσεις μεγάλων πολυεθνικών ασφαλιστικών και αντασφαλιστικών εταιριών συγκλίνουν ότι: στην μετά Covid-19 εποχή οι αναδυόμενες ασιατικές αγορές θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη του κλάδου.


Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *