Ολοκληρώθηκε το εταιρικό “λίφτινγκ” στις ασφαλιστικές εταιρίες της Fairfax σε Ελλάδα και Ρουμανία

  • Μετά την αλλαγή των λογότυπων της Eurolife FFH, μέλους του Ομίλου Fairfax, στην Ελλάδα ακολούθησε η θυγατρική της στη Ρουμανία και η Μεσιτική στην Ελλάδα.
  • Οι αλλαγές αυτές συνοδεύτηκαν ειδικά στην Ελλάδα και από διαφημιστική καμπάνια σε ευρείας κυκλοφορίας ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και  banners σε κλαδικές ιστοσελίδες παραδοσιακών κυρίως εντύπων !
  • Τελευταία αλλαγή ήταν αυτή της μεσιτικής του ομίλου της Eurolife FFH της   ERB Ασφαλιστικές Υπηρεσίες ΑΕΜΑ που μετονομάστηκε Designia Insurance Brokers.
  • Αυτές οι αλλαγές στην εταιρική ταυτότητα της Eurolife FFH ομολογουμένως δίνουν πολύ προχωρημένη και σύγχρονη εταιρική  εικόνα στον όμιλο, που φιλοδοξεί να κυριαρχήσει ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια στην αγορά με αρκετές καινοτομίες και σε ψηφιακές λειτουργίες.
  • Ωστόσο, δεν θα λέγαμε ότι στην επικοινωνία και κύρια στην προβολή είναι το ίδιο  μπροστά ως προς την διάχυση αυτής της εικόνας  από το σύνολο των ψηφιακών μέσων που επικοινωνούν σε πολυπληθές διαδικτυακό κοινό την ασφάλιση !  


Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *