Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Νοέμβριο 2024.
Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
"Κατά Παντός Κινδυνου" Tips στο youtube για ασφάλιση και ασφάλειες
Νοέμβριος 2024 | Νοέμβριος 2023 | Μεταβολή 2024/2023 | |
Καινούργια επιβατικά | 10.670 | 10.452 | 2,1% |
Καινούργια φορτηγά(ελαφρά και βαρέα) | 793 | 974 | -18,6% |
Καινούργια λεωφορεία | 43 | 18 | 138,9% |
Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 | Ιανουάριος – Νοέμβριος 2023 | Μεταβολή 2024/2023 | |
Καινούργια επιβατικά | 128.377 | 126.244 | 1,7% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 10.153 | 10.185 | -0,3% |
Καινούργια λεωφορεία | 834 | 231 | 261,0% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Νοέμβριο, έχει ως εξής:
Segment Νοέμβριος 2024 Νοέμβριος 2023 Διαφορά(μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος – Νοέμβριος 2024 Ιανουάριος – Νοέμβριος 2023 Διαφορά(μονάδες μεριδίου) A 3,3% 7,0% -3,7 6,6% 7,7% -1,1 A-SUV 2,0% 1,8% +0,2 3,9% 2,2% +1,7 (A TOTAL) (5,3%) (8,8%) (-3,5) (10,4%) (9,8%) (+0,6) B 20,6% 18,0% +2,6 23,8% 25,6% -1,8 B-SUV 30,5% 31,2% -0,7 30,7% 26,5% +4,3 (B TOTAL) (51,2%) (49,3%) (+1,9) (54,5%) (52,1%) (+2,5) C 9,9% 8,6% +1,3 7,1% 8,2% -1,1 C-SUV 24,2% 22,4% +1,8 19,7% 21,4% -1,7 (C TOTAL) (34,1%) (31,0%) (+3,1) (26,8%) (29,7%) (-2,8) D 1,7% 2,1% -0,4 1,8% 1,5% +0,3 D-SUV 6,2% 5,9% +0,3 4,3% 5,1% -0,8 (D TOTAL) (7,9%) (8,0%) (-0,1) (6,1%) (6,6%) (-0,5) E 0,1% 0,1% -0,0 0,1% 0,1% +0,0 E-SUV 0,7% 1,1% -0,4 0,4% 0,4% +0,0 (E TOTAL) (0,8%) (1,3%) (-0,5) (0,6%) (0,5%) (+0,0) F-G 0,1% 0,2% -0,1 0,1% 0,1% -0,0 F-G-SUV 0,2% 0,6% -0,3 0,3% 0,3% -0,0 (F-G TOTAL) (0,3%) (0,7%) (-0,4) (0,4%) (0,4%) (-0,0) SPORTS 0,1% 0,2% -0,1 0,1% 0,3% -0,1 MPV 0,0% 0,0% -0,0 0,0% 0,0% -0,0 MPV-M/COMBI 0,4% 0,7% -0,4 1,0% 0,6% +0,5 (SUV TOTAL) (70,3%) (58,4%) (+11,9) (59,3%) (55,9%) (+3,4) 100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0 Νοέμβριος 2024 Νοέμβριος 2023 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Ιανουάριος –Νοέμβριος 2024 Ιανουάριος –Νοέμβριος 2023 Διαφορά (μονάδες μεριδίου) Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Οκτ. ‘24 Βενζίνη 29,4% 38,6% -9,2 36,6% 42,3% -5,7 34,0% Πετρέλαιο 3,6% 12,4% -8,8 7,3% 13,5% -6,2 12,3% Υβριδικά (HEV) 44,3% 32,1% +12,2 42,0% 30,5% +11,6 30,4% Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 17,2% 13,8% +3,4 11,8% 11,1% +0,7 20,2% Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 0,0% 0,2% -0,2 0,0% 0,3% -0,3 3,1% Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) 5,5% 2,9% +2,6 2,3% 2,4% -0,2
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Οκτώβριο ως εξής:
Οκτώβριος 2024 Οκτώβριος 2023 Μεταβολή Ιανουάριος- Οκτώβριος 2024 Ιανουάριος- Οκτώβριος 2023 Μεταβολή ΕΕ(1) 866.397 856.762 +1,1% 8.856.195 8.796.935 +0,7% ΕΕ 14(2) 745.115 750.433 -0,7% 7.695.974 7.727.543 -0,4% ΕΕ(1) + EFTA(3) 897.384 887.003 +1,2% 9.162.917 9.119.414 +0,5% Ελλάδα 9.670 11.282 -14,3% 117.705 115.792 +1,7%
(1) ΕΕ των 27.
(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.
(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.