Οριακή μείωση των πωλήσεων καινούργιων IXE αυτοκινήτων τον Ιούλιο

 Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Ιούλιο 2024.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News

Ιούλιος 2024Ιούλιος 2023Μεταβολή 2024/2023
Καινούργια επιβατικά12.20812.380-1,4%
Καινούργια φορτηγά(ελαφρά και βαρέα)1.0191.024-0,5%
Καινούργια λεωφορεία3925+56,0%

Ιανουάριος – Ιούλιος 2024Ιανουάριος – Ιούλιος 2023Μεταβολή 2024/2023 
Καινούργια επιβατικά90.22882.741+9,0%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)6.9206.961-0,6%
Καινούργια λεωφορεία542166+226,5%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Ιούλιο, έχει ως εξής: 

SegmentΙούλιος 2024Ιούλιος 2023Διαφορά(μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος – Ιούλιος 2024Ιανουάριος – Ιούλιος 2023Διαφορά(μονάδες μεριδίου)
A7,5%13,2%-5,77,3%6,8%+0,5
A-SUV3,9%3,2%+0,74,4%2,1%+2,3
(A TOTAL)(11,4%)(16,4%)(-5,0)(11,7%)(9,0%)(+2,7)
B24,2%25,9%-1,824,9%27,8%-2,8
B-SUV28,2%27,3%+0,930,5%25,5%+5,0
(B TOTAL)(52,4%)(53,3%)(-0,9)(55,4%)(53,3%)(+2,2)
C6,5%6,5%-0,06,8%8,9%-2,1
C-SUV20,8%18,4%+2,418,3%20,9%-2,6
(C TOTAL)(27,3%)(24,9%)(+2,4)(25,1%)(29,8%)(-4,7)
D1,4%1,2%+0,21,6%1,3%+0,3
D-SUV5,3%2,8%+2,53,9%4,9%-1,0
(D TOTAL)(6,7%)(4,0%)(+2,7)(5,5%)(6,2%)(-0,7)
E0,1%0,0%+0,00,1%0,1%+0,0
E-SUV0,5%0,2%+0,30,4%0,3%+0,1
(E TOTAL)(0,6%)(0,3%)(+0,3)(0,5%)(0,4%)(+0,1)
F-G0,2%0,1%+0,10,1%0,1%-0,0
F-G-SUV0,3%0,2%+0,00,2%0,3%-0,0
(F-G TOTAL)(0,4%)(0,3%)(+0,1)(0,4%)(0,4%)(-0,0)
SPORTS0,2%0,1%+0,10,2%0,3%-0,2
MPV0,0%0,0%-0,00,0%0,1%-0,1
MPV-M/COMBI1,0%0,7%+0,31,2%0,6%+0,6
(SUV TOTAL)(59,0%)(52,2%)(+6,9)(57,8%)(54,1%)(+3,7)
100,0%100,0%0,0100,0%100,0%0,0
Ιούλιος 2024Ιούλιος 2023Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος –Ιούλιος 2024Ιανουάριος –Ιούλιος 2023Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Ιουν. ‘24
Βενζίνη33,9%38,3%-4,439,7%44,1%-4,335,3%
Πετρέλαιο6,2%13,7%-7,58,8%14,1%-5,412,9%
Υβριδικά (HEV)44,4%34,5%+9,940,0%29,3%+10,729,2%
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)13,9%10,2%+3,710,1%9,8%+0,319,4%
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)0,0%0,4%-0,40,0%0,4%-0,33,2%
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)1,6%3,0%-1,41,4%2,4%-1,0

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Ιούνιο ως εξής:

Ιούνιος 2024Ιούνιος 2023ΜεταβολήΙανουάριος- Ιούνιος 2024Ιανουάριος- Ιούνιος 2023Μεταβολή
ΕΕ(1)1.089.9251.044.519+4,3%5.683.8435.438.888+4,5%
ΕΕ 14(2)949.967926.500+2,5%4.955.8944.780.943+3,7%
ΕΕ(1) + EFTA(3)1.131.7261.087.867+4,0%5.872.6755.639.454+4,1%
Ελλάδα14.14713.393+5,6%78.02070.361+10,9%

(1) ΕΕ των 27.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team