Ο Άδωνις, τι ξέχασε “Η Αυγή” και οι “υπερασπιστές”…της αξιοπιστίας της αγοράς!

  • Δεν ξέρουμε αν είναι “φάουλ” του υπουργού Ανάπτυξης Αδωνι Γεωργιάδη το “delete” σε πρόστιμο που είχε επιβάλει το υπουργείο του σε ασφαλιστική εταιρία, αλλά ο τρόπος που ήρθε στην δημοσιότητα και αναπαράγεται αφήνει ερωτηματικά.
  • Η υπόθεση της καταγγελίας του καταναλωτή έγινε τον Μάρτιο το 2018! Ποια κυβέρνηση είχαμε τότε; θυμάστε στην Αυγή ! Η καταγγελία έμεινε στα συρτάρια μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2019. Πάνω από ένα χρόνο! Τότε η καταγγελία άρχισε να εξετάζεται ! Δηλαδή όταν την κυβερνητική ευθύνη πήρε η νέα κυβέρνηση. Άρα εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ αντί να ξορκίζεται τους “κακούς” της Ν.Δ δείτε τι κάνατε πρώτα εσείς …και πόσο “αδιαφορούσε” η υπηρεσία επί κυβερνήσεως σας για τους καταναλωτές! 
  • Ας πάμε και λίγο στο εσωτερικό της αγοράς. Κάποιοι με αφορμή αυτό το γεγονός ξαφνικά “κλαίνε” και “ωρύονται” για τους “κακούς”που χαλάνε την αξιοπιστία της! 
  • Λες και δεν έχουν υπάρξει άλλες  καταγγελίες για διάφορες ασφαλιστικές και δεν έχουν πέσει πρόστιμα κλπ και μάλιστα ένα  από αυτά ήταν επίσης με υπουργό τον Άδωνι Γεωργιάδη!  
  • Δεν είδαμε σε αυτές τις περιπτώσεις και σε άλλα δημοσιεύματα των ΜΜΕ για καταγγελίες από καταναλωτές αντίστοιχο ενδιαφέρον…για την αγορά και την αξιοπιστία της ! 
  • Προφανώς εδώ ισχύει ότι “ ο σκοπός αγιάζει τα μέσα”…ή μερικές φορές όταν δεν επιτυγχάνεται τα εξοργίζει!
  • Και για να το κλείνουμε το θέμα, δείτε τι είχε γράψει η στήλη για  το πρόστιμο αυτό αλλά και για άλλο που επιβλήθηκε από τον κ. Γεωργιάδη και τι πρέπει να γίνει με την διαφάνεια στην αγορά.[Οι “καμπάνες” του Αδωνι σε ασφαλιστικές εταιρίες…και η προστασία των καταναλωτών]


Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *