Ο διαφημιστικός πόλεμος των χαμηλών τιμών για τις online ασφαλίσεις…και τα 550.000 ανασφάλιστα αυτοκίνητα

Το Facebook και η Google αποτελούν τα βασικά όπλα προβολής για ασφαλιστικές εταιρίες με online και direct πώληση , πλατφόρμες σύγκρισης τιμών και τράπεζες που προωθούν online πώληση ασφάλισης αυτοκινήτου.

Τα μηνύματα πολλαπλά με δέλεαρ εκπτώσεις και προσφορές στα ασφάλιστρα και όχι μόνο.

Διεκδικητές αυτού του καταναλωτικού κοινού οι τρεις πρακτορειακές πλατφόρμες Insurancemarket , cosmoteinsurance και pricefox και οι εταιρίες Allianz ( Allianz direct) Hellas Direct και Interamerican ( Anytime).

Δεν λείπουν και τα προωθητικά διαφημιστικά των τραπεζών, Alpha Bank με προϊόντα της AXA Ασφαλιστική , προς το παρόν και ενδεχομένως στην πορεία και με την Generali , μόλις ολοκληρωθεί η εξαγορά της πρώτης από την δεύτερη και τεθεί σε εφαρμογή η συνεργασία της Generali με το Bancassurance της Τράπεζας, Eurobank με προϊόντα της Eurolife και Τράπεζα Πειραιώς με προϊόντα της Ergo .

Όλα αυτά εν μέσω πανδημίας  και περιοριστικών μέτρων στην κυκλοφορία με τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα, σύμφωνα με μια πρόσφατη εκτίμηση που παρουσιάστηκε στην Γενική Συνέλευση των ασφαλιστικών εταιριών, να είναι κοντά στις 550.000.

Όσο για το μέσο ετήσιο ασφάλιστρο το 2020 σύμφωνα με στατιστικά της πλατφόρμας  Insurancemarket  έφτασε στα    155 ευρώ από 175 ευρώ το 2019!

Αν όλα αυτά δεν δείχνουν ότι ζούμε εποχές πτωχευτικού ασφαλίστρου στο αυτοκίνητο …τι άλλο μπορούμε να υποθέσουμε! 

Ωστόσο, επειδή η αγορά έχει γυρίσματα …ειδικά όσοι “φορτώνουν” αυτοκίνητο με κάθε τρόπο μπορούν να βρεθούν προ απροόπτων όταν μεταβληθούν οι συνθήκες, που ευνοούν πολιτικές πτωχευτικών ασφαλίστρων.

Πάντως, αυτοί που πραγματικά βιώνουν τα αρνητικά από αυτό το αλαλούμ των φθηνών ασφαλίστρων είναι οι ασφαλιστές που δέχονται τις πιέσεις των πελατών τους επηρεαζόμενοι από τον βομβαρδισμό των προσφορών.

Γιατί ένας ασφαλιστής έχει άλλη σχέση με τον πελάτη και την διαχείριση του μετά την πώληση απ ότι ένα online ή direct δίκτυο πώλησης (είτε εταιρικό είτε πρακτορειακό).

Αυτό όμως που κανείς δεν πρέπει να αγνοεί  είναι ότι  η online πώληση έχει μπει στην αγορά και είναι ένα δίκτυο που ήρθε για να μείνει.

Αρκεί, όμως να υπάρχουν θεμιτοί κανόνες ανταγωνισμού …πρώτα απ  όλα από τις ασφαλιστικές εταιρίες  και στην συνέχεια από τους online διανομείς. 



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *