Πάνω από το ένα τρίτο των καταναλωτών ασφάλισης, παγκόσμια, είναι έτοιμοι για την τεχνητή νοημοσύνη, διαπιστώνει η GlobalData, μια κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης,σημειώνοντας και τα παρακάτω.
Η τεχνολογία γίνεται ολοένα και πιο απαραίτητη για τον ασφαλιστικό κλάδο, είτε χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) και Διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT) για να ενισχύσει την εμπειρία των χρηστών είτε προσφέρει προϊόντα που σχετίζονται με την τεχνολογία, όπως η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και η παραμετρική ασφάλιση.
Σε αυτό το πλαίσιο, ένα σημαντικό ποσοστό παγκόσμιων καταναλωτών είναι ανοιχτό στην αλληλεπίδραση με την τεχνητή νοημοσύνη για το ασφαλιστήριό τους, ακόμη και στη συχνά αγχωτική κατάσταση της υποβολής αξίωσης.
Image by rawpixel.com on Freepik