Που επικέντρωσαν τις διαφημιστικές τους εκστρατείες το 2019 οι ασφαλιστικές εταιρίες;

Το 2019 ήταν μια χρονιά που οι ασφαλιστικές εταιρίες, κυρίως οι πολυεθνικές έκαναν πιο δυναμικές διαφημιστικές καμπάνιες για να προωθήσουν όχι μόνο προϊόντα, υπηρεσίες, και brands names αλλά  και να επικοινωνήσουν τον θεσμό και την αξία της ασφάλισης.

Έτσι είδαμε την Allianz, μετά από χρόνια, να κάνει δυναμική  κεντρική προβολή σε τηλεόραση και διαδίκτυο με μία σειρά από διαφημιστικά σποτ με κεντρικό σλόγκαν “Τόλμησε σήμερα” #tolmisesimera επικοινωνώντας την αξία και τα οφέλη και της ασφάλισης 

Δείτε εδώ τηλεοπτικά τα σποτ

Η Eurolife ERB προς το τέλος της χρονιάς ξεκίνησε επίσης μια επιθετική καμπάνια επικοινωνώντας επίσης την αξία και τα οφέλη της ασφάλισης και με κεντρικό σλόγκαν “Τι έχει αξία για εσένα;”Η καμπάνια τρέχει με τηλεοπτικό σπoτ και στο διαδίκτυο.

Δείτε το βίντεο του τηλεοπτικού σποτ εδώ

H NN Hellas από τις αρχές του 2019 στο επίκεντρο της διαφημιστική της προβολής έχει το σλόγκαν “Η ζωή είναι πάντα μπροστά” #zoimprosta,  καταγράφοντας και αληθινές ιστορίες στην ιστοσελίδα zoimprosta.gr

Δείτε το τηλεοπτικό σποτ εδώ

H Generali Hellas μέσα στο 2019 έτρεξε τηλεοπτικό σποτ με το κεντρικό σλόγκαν, που χρησιμοποιεί τα τελευταία τρία χρόνια στις καμπάνιες της, “ Φύλαξε όσα Αγαπάς”

Δείτε το βίντεο εδώ

H Groupama Ασφαλιστική με το κεντρικό σλόγκαν, που χρησιμοποιεί τα τελευταία χρόνια, “χωρίς ίσως, μπορεί, κι ama” μέσα στο 2019 συνέχισε την διαφημιστική προβολή με τηλεοπτικά σποτ προϊόντων της,  για την υγεία, την κατοικία και το αυτοκίνητο.

Δείτε τα βίντεο εδώ 

Η Ευρωπαϊκή Πίστη το τελευταίο δίμηνο του έτους τρέχει καμπάνια τόσο με τηλεοπτικά σποτ όσο και διαδικτυακά με κεντρικό σλόγκαν “Εμείς στην Ευρωπαϊκή Πίστη” επικοινωνώντας ασφαλιστικά προϊόντα της εταιρίας.

Δείτε τα βίντεο εδώ

Η Εθνική Ασφαλιστική μέσα στο 2019 έτρεξε τηλεοπτικό διαφημιστικό σποτ  για το πρόγραμμα υγείας Full [Health] 

Δείτε εδώ το βίντεο 

H AXA ξεκίνησε τους τελευταίους μήνες μια νέα διαφημιστική εκστρατεία επικεντρώνοντας στις νέες υπηρεσίες της εταιρίας στο αυτοκίνητο και στην υγεία. Μάλιστα  στα τηλεοπτικά της σποτ για το MyAXAway και το MyAXA Frequent Check-Up Discount πρωταγωνιστής είναι ο γνωστός σπορτκάστερ Χρήστος Σωτηρακόπουλος.

Δείτε τα τηλεοπτικά σποτ εδώ

Η Ergo Hellas και μέσα στο 2019 συνέχισε την διαφημιστική καμπάνια κύρια στην προώθηση του brand name της με κεντρικό σλόγκαν “ Ανθρώπων Έργο”

Δείτε το τηλεοπτικό σποτ εδώ 




Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *