Μια γυναίκα από την Αυστραλία κατήγγειλε ότι είναι συγκλονισμένη γιατί ένας ασφαλιστής αγνόησε μια σειρά από «κόκκινες γραμμές » κατά την πώληση ασφαλιστηρίου συμβολαίου για κηδεία, αξίας $ 15.000, μέσω τηλεφώνου στη μητέρα της που έχει άνοια.
Σύμφωνα με την καταγγελία η μητέρα της έκανε την ασφάλιση μέσω τηλεφώνου αφού είδε μια διαφήμιση στην τηλεόραση!
Από την καταγραφή της συνομιλίας αποδεικνύεται ότι η μητέρα της ήταν ασαφής σχετικά με τις βασικές προσωπικές λεπτομέρειες που έδωσε στον ασφαλιστή κατά την τηλεφωνική πώληση.
Συγκεκριμένα ανέφερε ότι, “Δεν μπορούσε να προσδιορίσει τη τραπεζική κάρτα της που ήταν μεταξύ των άλλων καρτών στο πορτοφόλι της.”
Συνεπώς αναφέρει ο ασφαλιστής δεν έπρεπε να συνεχίσει την πώληση αφού το άτομο αυτό δεν έχει την ικανότητα να κάνει τις επιλογές που απαιτούνται κατά την πώληση.
Η κόρης έμαθε για την πώληση αυτή όταν έφτασε στο σπίτι το συμβόλαιο που είχε συνάψει τηλεφωνικά η ηλικιωμένη με άνοια μητέρα της.
Μάλιστα, όταν ζήτησε, η κόρη της, να το ακυρώσει, αφού είχε την επιμέλεια της μητέρας της λόγω της άνοιας που έπασχε, της δήλωσαν ότι δεν είχε οριστεί δικαιούχος και συνεπώς δεν είχε την δυνατότητα να προχωρήσει αυτή στην ακύρωση του!
Πηγή: abc.net.au