Προσφορές στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου. “Ευκαιρίες” για καταναλωτές, “γκρίνιες” από τους ασφαλιστές


Ο Δεκέμβριος είναι ο κλασικός μήνας που οι ασφαλιστικές εταιρίες του κλάδου αυτοκινήτου επιδίδονται σε “σαφάρι” για την αύξηση του στόλου των ασφαλισμένων οχημάτων τους.
Στα πλαίσια αυτά ακολουθούν διάφορες εκπτωτικές προσφορές και προωθητικές πολιτικές για να διατηρήσουν συμβόλαια ήδη ασφαλισμένων τους ή να προσελκύσουν νέους.
Οι συνηθισμένες πολιτικές αφορούν εκπτώσεις κυρίως σε ετήσια και εξάμηνα συμβόλαια χαμηλά ασφάλιστρα στην οδική βοήθεια και την θραύση κρυστάλλων.
Επιπλέον αξιοποιούν προωθητικές ενέργειες με email και SMS αξιοποιώντας τις βάσεις δεδομένων τους , κυρίως τα online και direct δίκτυα .
Για τους καταναλωτές ο συγκεκριμένος μήνας αποτελεί πάντα δέλεαρ για να ανανεώσουν το ασφαλιστικό τους συμβόλαιο ή να κάνουν κάποιο νέο .
Ωστόσο οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες των εταιριών προκαλούν γκρίνιες από τους παραδοσιακούς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές καθώς θεωρούν αυτές τις ενέργειες ως αθέμιτο ανταγωνισμό. Ενώ όπως επισημαίνουν το κέρδος για τον καταναλωτή δεν είναι πάντα σημαντικό.
Ειδικά αν αγοράζει από online δίκτυο ή μέσω τραπεζών χάνει το σημαντικό προνόμιο που του προσφέρει η διαμεσολάβηση και έχει να κάνει με την εξυπηρέτηση που λαμβάνει μετά την αγορά κύρια στις περιπτώσεις ατυχημάτων.
Ο ασφαλιστής επισημαίνουν θα ασχοληθεί προσωπικά με το θέμα του ασφαλισμένου, ενώ στην online και τραπεζική πώληση αρκείται απλά σε μια γραφειοκρατική διαδικασία διεκπεραίωσης της ζημίας.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *