Προσφορές, online πωλήσεις , τράπεζες, «απειλούν» και πόσο την ασφαλιστική διαμεσολάβηση

Τα τελευταία χρόνια ο κλάδος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης είναι αντιμέτωπος με την πολυκαναλική διανομή ασφαλιστικών προϊόντων.

Μια πολιτική που δεν είναι άσχετη με την εξέλιξη της τεχνολογίας και όχι μόνο, καθώς η πρόκτηση ασφαλιστικών εργασιών από τις ασφαλιστικές με τα νέα κανάλια διανομής μεταφέρει εκτός ασφαλιστικής διαμεσολάβηση ένα κομμάτι της παραγωγής.
Όμως, σύμφωνα με τα μέχρι δεδομένα, δεν φαίνεται να προκύπτει πως υπάρχει πραγματική απειλή για τον κλάδο της διαμεσολάβησης τουλάχιστον από τις online και direct πωλήσεις.
Και αυτό γιατί είναι περιορισμένος ο αριθμός των εταιριών που κάνουν επιθετικές πολιτικές πωλήσεων στις direct και online εταιρικές πωλήσεις, χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι στο μέλλον δεν θα αυξηθεί ο αριθμός των εταιριών που θα δώσουν μεγαλύτερη ώθηση σε αυτό το κανάλι διανομής.
Αντίθετα, από τα μέχρι τώρα δεδομένα προκύπτει πως η μεγαλύτερη «απειλή» για την διαμεσολάβηση είναι οι τράπεζες και οι προσφορές που κάνουν εταιρίες μέσα από εναλλακτικά δίκτυα για να προσεγγίσουν πελάτες, κυρίως στις ασφάλειες αυτοκινήτου.
Έτσι, πλέον, το όλο ζήτημα εστιάζεται περισσότερο στους κανόνες που θα πρέπει να διέπουν τις μεθόδους των πωλήσεων που ακολουθούνται από τις εταιρίες στις πωλήσεις μέσω τραπεζών, πολυκαταστημάτων, και συνδρομητών εταιριών κινητής τηλεφωνίας.
Με το θέμα των τραπεζών έχει υπάρξει την τελευταία διετία παρέμβαση των φορέων της διαμεσολάβησης και έχουν τεθεί τα ζητήματα που σχετίζονται με αθέμιτες πρακτικές, σχετικά τον τρόπο που προσεγγίζουν τους πελάτες τους και αν όλοι υπάλληλοι που κάνουν προτάσεις ασφάλισης είναι πιστοποιημένοι για ασφαλιστική διαμεσολάβηση.
Ενώ ,πρόσφατα, έχει ανοίξει και το θέμα με τις συνεργασίες εταιριών με αλυσίδες πολυκαταστημάτων ή super market για την προώθηση και πώληση ασφαλίσεων ή προσφορών σε συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας.
Απ’ όλα αυτά προκύπτει ότι οι φορείς της διαμεσολάβησης πρέπει να διεκδικήσουν νέους κανόνες στις μεθόδους πωλήσεων, καθώς τα εναλλακτικά κανάλια διανομής έχουν εδραιωθεί στην αγορά και θα αξιοποιούνται ποικιλότροπος είτε από τις ασφαλιστικές εταιρίες είτε και από τους ίδιους τους διαμεσολαβητές

.

Μοιραστείτε το !


Post Comment

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *