Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Customer Service and Relationship Management


Εξαιρετικά πρωτοποριακή είναι η νέα ακαδημαϊκή συνεργασία του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών και του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η οποία εκφράζεται στο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Customer Service and Relationship Management, σε συνδυαστικό περιβάλλον φυσικής εκπαίδευσης και e-learning.

To εν λόγω Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης, συνολικής διάρκειας σαράντα (40) εκπαιδευτικών ωρών, οδηγεί τους αποφοίτους του σε Βεβαίωση Μετεκπαίδευσης Certificate of Study in Customer Service and Relationship Management και, ακολούθως, σε Diploma in Customer Service and Relationship Management.

Επιστημονικός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο κος Σωτήρης Καρκαλάκος, Ph.D., Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς και Μέλος του Δ.Σ. της Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε ενδιαφερόμενα Διοικητικά Στελέχη Ασφαλιστικών Εταιρειών, Εταιρειών Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, Τραπεζών, καθώς και σε επίλεκτους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, ενώ σε αυτό διδάσκουν εξέχοντα μέλη του Επιστημονικού προσωπικού του Πανεπιστημίου Πειραιώς, καθώς και επίλεκτοι Σύμβουλοι Επιχειρήσεων διαθέτοντες υψηλή εξειδίκευση επί των θεμάτων του Προγράμματος Μετεκπαίδευσης.

Το Πρόγραμμα εξελίσσεται την Τρίτη και την Πέμπτη, 10 & 12 Ιουλίου, 16.00-20.00, ενώ συνεχίζεται σε περιβάλλον ψηφιακής εκπαίδευσης e-learning, σε ώρες της επιλογής των σπουδαστών του, 24×7, έως την ολοκλήρωσή του την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου.

Λεπτομέρειες του Προγράμματος βρίσκονται στον ιστότοπο του ΕΙΑΣ (www.eias.gr), ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να λάβετε από τη Γραμματεία του Ινστιτούτου (T: 210 9219660 & 210 9219684, Ε-mail: eiasinfo@eias.gr)



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *