Πρόστιμο 240.000 ευρώ σε ασφαλιστική εταιρία για καταχρηστικό όρο σε ισόβια νοσοκομειακά

Διοικητικό πρόστιμο ύψους 240.000 ευρώ επέβαλε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων σε ασφαλιστική εταιρεία για καταχρηστικό όρο σε ασφαλιστήρια συμβόλαια.

Ο συγκεκριμένος όρος προέβλεπε την μονομερή αναπροσαρμογή του εκπιπτόμενου ποσού σε ισόβια ασφαλιστήρια συμβόλαια νοσοκομειακής περίθαλψης, χωρίς να καθορίζει σαφώς το πλαίσιο της αναπροσαρμογής.

Ειδικότερα: 

Καταναλωτές κατήγγειλαν ότι είχαν συνάψει με τη συγκεκριμένη  ασφαλιστική εταιρεία ισόβια ασφαλιστήρια συμβόλαια νοσοκομειακής περίθαλψης στα οποία προβλεπόταν η αφαίρεση μέρους του ποσού του ασφαλίσματος υπέρ της ασφαλίστριας (εκπιπτόμενο ποσό), καθώς και η δυνατότητα μονομερούς αναπροσαρμογής του ποσού αυτού από την ασφαλίστρια.

Ωστόσο, στις συμβάσεις αυτές έπρεπε να αναφέρονται κατά συγκεκριμένο τρόπο  οι προϋποθέσεις και το πλαίσιο της αναπροσαρμογής, προκειμένου να παρέχεται στους ασφαλισμένους επαρκής γνώση της εκτάσεως της ασφαλιστικής τους κάλυψης, επιτρέποντάς τους έτσι να ελέγχουν τον προσδιορισμό της συμμετοχής τους στη δαπάνη νοσηλείας (εκπιπτόμενο ποσό) και της έκτασης της ασφαλιστικής τους κάλυψης με κριτήρια ειδικά καθορισμένα στη σύμβαση.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή διερευνά περαιτέρω αναφορές καταναλωτών με συναφές περιεχόμενο και για άλλες ασφαλιστικές εταιρείες. Για τον λόγο αυτό, προτρέπει τους καταναλωτές στην προσεκτική ανάγνωση των γενικών όρων των συμβάσεων ασφάλισης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Ταυτόχρονα, καλεί τις ασφαλιστικές εταιρείες να αποφεύγουν πρακτικές που διαψεύδουν τις δικαιολογημένες προσδοκίες των καταναλωτών και να παρέχουν αξιόπιστη ενημέρωση κατά τη σύναψη των ασφαλιστικών συμβάσεων.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

2 Comments

  1. Συγχαρητήρια για τη λειτουργία του ιστοτόπου και επίσης για τα νέα και τις ειδήσεις οι οποίες διαμορφώνουν στον αναγνώστη και υποψήφιο πελάτη ένα περιβάλλον καλών σκέψεων ώστε να νοιώθει επιθυμία να μάθει για σας.

    1. Αγαπητέ φίλε δεν καταλαβαίνουμε την ένστασή σας ως προς την δημοσίευση της είδησης αυτής με επίσημο δελτίο τύπου από μια κρατική αρχή επειδή είμαστε θεματικό site για την ασφάλιση. Δηλαδή με την ίδια λογική αν ένας δάσκαλο παρανομήσει σε ένα σχολείο δεν πρέπει να βγει η είδηση επειδή ο κόσμος μπορεί να φοβηθεί και να μην στείλει τα παιδιά του στο σχολείο! Όλες οι ειδήσεις και οι πληροφορίες πρέπει να δημοσιεύονται γιατί συμβάλλουν και στην σωστή λειτουργία του κλάδου και στην σωστή ενημέρωση των καταναλωτών. Αν παρακολουθήστε αντίστοιχα site θεματικού περιεχομένου για την ασφάλιση σε Αμερική και Μεγάλη Βρετανία ( που είναι η πιο ώριμες αγορές στην ιδιωτική ασφάλιση στο κόσμο) καθημερινά φιλοξενούν ειδήσεις για αντίστοιχες παρεμβάσεις ρυθμιστικών αρχών , νομικές διενέξεις πελατών με ασφαλιστικές εταιρίες , ασφαλιστικές απάτες, καταγγελίες καταναλωτών κλπ Αυτό δεν σημαίνει οτι Αμερικανοί και Βρετανοί δεν εμπνέονται από θετική επιθυμία να αγοράζουν προϊόντα της ιδιωτικής ασφάλισης η να μάθουν για αυτά !

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *