Δεν δοκιμάζεται μόνο ο διαδικτυακός κολοσσός του Facebook από τις μεγάλες απώλειες στη μετοχή του αλλά και ένας από τους μεγαλύτερους ψηφιακούς παίκτες στον κλάδο της ασφάλισης στις ΗΠΑ .
Ο λόγος την Lemonade που σύμφωνα με δημοσίευμα στην ιστοσελίδα fool.com η μετοχή της σημείωσε, τον Ιανουάριο του 2022, πτώση κατά 24%.
Στο σχετικό άρθρο με τίτλο “Γιατί η μετοχή της Lemonade έπεσε 24% τον Ιανουάριο” αναφέρονται μεταξύ άλλων:
Οι μετοχές της ψηφιακής ασφαλιστικής εταιρίας Lemonade (NYSE:LMND) υποχώρησαν 24% τον Ιανουάριο, σύμφωνα με στοιχεία που παρείχε η S&P Global Market Intelligence. Η μετοχή της εταιρίας πέφτει εδώ και μήνες και έπεσε θύμα του ευρύτερου τεχνολογικού ξεπούληματος και της αστάθειας της αγοράς που συνεχίστηκε τον Ιανουάριο.
H Lemonade απογοήτευσε τους επενδυτές το 2021. Κατέγραψε ένα τεράστιο ποσοστό ζημιών το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους στο Τέξας, όταν υπήρξε μια σφοδρή καταιγίδα που προκάλεσε τεράστια ζημιά σε μια από τις μεγαλύτερες αγορές της Lemonade. Το τρίτο τρίμηνο, η κοινότητα των επενδυτών δεν ενθουσιάστηκε με την ανακοίνωσή της ότι εξαγοράζει την εταιρία τεχνολογίας ασφάλισης αυτοκινήτων MetroMile.
Αυτά τα γεγονότα θόλωσαν τα τεράστια επιτεύγματα της Lemonade πέρυσι. Η εταιρία επέδειξε σταθερή ανάπτυξη, με το inforce premium, την κορυφαία μέτρηση ανάπτυξης, σημειώνοντας ετήσια αύξηση περίπου 90% κάθε τρίμηνο. Το premium ανά πελάτη αυξήθηκε περίπου 20% κάθε τρίμηνο. Και λόγω αλλαγών στις συμφωνίες αντασφάλισης τρίτων, τα έσοδα αυξήθηκαν 101% σε ετήσια βάση το τρίτο τρίμηνο.
Η Lemonade εκτέλεσε μια επιθετική στρατηγική ανάπτυξης πέρυσι, λανσάροντας ασφάλειες κατοικίδιων ζώων, ζωής και αυτοκινήτων. Αυτό άσκησε πίεση καθώς τα νεότερα προϊόντα έχουν συνήθως υψηλότερους δείκτες απωλειών.
Το μακροοικονομικό περιβάλλον, με τον πληθωρισμό και τα παγκόσμια ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, να συνεχίζει να μαστίζει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες ανάγκασε τους επενδυτές να απομακρυνθούν από τις μετοχές ανάπτυξης και να μεταβούν σε μετοχές αξίας τον περασμένο μήνα.
Πηγή: fool.com