Πως διαμορφώνεται ο χάρτης των online και direct πωλήσεων στην ασφάλιση. Αναμένονται και νέοι παίκτες

Ασφαλιστικές εταιρίες αλλά και διαμεσολαβούντες επιχειρούν να πάρουν μερίδια από την online και direct πώληση ασφαλειών.
Ετσι, μέσα στο 2018 αναμένεται ένταση του ανταγωνισμού, καθώς αναμένεται να μπουν και νέοι παίκτες τόσο από την πλευρά των εταιριών, όσο και από την πλευρά των διαμεσολαβούντων

Από την πλευρά των εταιρικών online και direct πωλήσεων ο “leader” της αγοράς, η Anytime της Interamerican, παίζει δυναμικά από το τέλους του 2017 με το πακέτο της τρίμηνης ασφάλισης.
Οι άλλοι εταιρικοί παίχτες στην online και direct πώληση (my direct της Prime Insurance, Allianz Direct και Εθνική Protect ) συνεχίζουν την ήπια πολιτική τους στην προώθηση των πωλήσεων τους μέσα από τις διαδικτυακές τους πλατφόρμες.
Ωστόσο, ζητούμενο είναι ποια θα είναι η πολιτική των νέων αγοραστών της Εθνικής Ασφαλιστικής σχετικά με την αξιοποίηση της πλατφόρμας Εθνική Protect, ενώ σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς ενδέχεται άμεσα να υπάρξει και νέος εταιρικός παίκτης στην διαδικτυακή και απευθείας πώληση.
Όσον αφορά την Hellas Direct που είναι αποκλειστικά online και direct φαίνεται να έχει επίσης επεκτατικά σχέδια, ως αποκλειστικά Insurthech παίχτης στην ασφάλιση αυτοκινήτου, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μάλιστα, στη σχετική ανακοίνωση κάνει λόγο για νέα καινοτόμα προϊόντα αλλά και επέκταση σε νέες αναδυόμενες αγορές.
Σε επίπεδο διαμεσολαβούντων το Insurancemarket που είναι ένας από τους βασικούς παίκτες μάλλον θα πρέπει να αναμένει και νέους ανταγωνιστές . Ηδη στην online και ditect πώληση επεκτείνεται συνεχώς η Direct Plus και σε συνεργασία με τα ΚΤΕΟΗellas Autovision, ενώ αυξάνονται συνεχώς οι διαμεσολαβούντες που αναπτύσσουν παράλληλα online και direct πώληση.
Τέλος, να σημειώσουμε ότι καθοριστική σημασία στην διαμόρφωση του online και direct ανταγωνισμού θα παίξει το αναμενόμενο “ντεμπούτο” της OTE Ασφάλιση, στον τομέα των online και direct πωλήσεων και πως θα αξιοποιήσει στον τομέα αυτό τα καταστήματα, αλλά και τους συνδρομητές στην τηλεφωνία του ΟΤΕ, για να προωθήσει το νέο επιχειρηματικό άνοιγμα του τηλεπικοινωνιακού οργανισμού στην ασφάλιση, μέσω της μεσιτικής ασφαλιστικής του εταιρίας.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *