Πόσο ενδιαφέρονται οι Έλληνες να ξοδέψουν για ιδιωτική ασφάλιση μετά την καραντίνα;

Έρευνα της  MRB που έγινε μέσω διαδικτύου, τις ημέρες που είναι σε ισχύ η καραντίνα,  το 47% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η προσωπική του οικονομική κατάσταση θα επιδεινωθεί εξαιτίας της πανδημίας -μια δραματική αύξηση της ανησυχίας, σε σύγκριση με το προηγούμενο δείγμα.

Ωστόσο το 48% δηλώνει πρόθυμο μετά την καραντίνα να ξοδέψει στα κομμωτήρια και τα ινστιτούτα αισθητικής.

Συγκεκριμένα η έρευνα κατέγραψε  πως πρώτη προτεραιότητα μέλημα των περισσότερων Ελλήνων είναι να πάνε στο κομμωτήριο (35%), ενώ με μικρότερο ποσοστό (13%) και τέταρτη σε κατάταξη προτεραιότητα, είναι να επισκεφτεί ινστιτούτο αισθητικής για περιποίηση.

Δεύτερη προτεραιότητα είναι ένα ταξίδι στο εσωτερικό με επίγεια μέσα μεταφοράς (28%). Το αεροπορικό ταξίδι στο εσωτερικό είναι προτεραιότητα του 9%.

Οι αγορές ειδών ένδυσης και υπόδησης βρίσκονται στην τρίτη θέση των προτεραιοτήτων (20%), ηλεκτρικών συσκευών στην έκτη θέση με 11% και ειδών σπιτιού στην όγδοη με 8%.

Στις τελευταίες θέσεις με 4% βρίσκονται η αγορά αυτοκινήτου και η ιδιωτική ασφάλεια



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *