Πότε ήταν η τελευταία φορά που ακούσατε πραγματικά κάποιον;( Βίντεο)

Η δύναμη της ακρόασης: Η πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια της NN στην Ολλανδία

Πότε ήταν η τελευταία φορά που ακούσατε πραγματικά κάποιον; Η πρόσφατη διαδικτυακή καμπάνια branding της Nationale-Nederlanden στην Ολλανδία αφορά τη δύναμη της ακρόασης. Γιατί όταν ακούμε ο ένας τον άλλον, ανακαλύπτουμε τι πραγματικά έχει σημασία. Και αυτό που έχει σημασία για τους πελάτες μας, έχει σημασία για εμάς.

Αξίζει να ακούσετε πραγματικά

Με την εκστρατεία, η Nationale-Nederlanden δείχνει ότι θέλει να βοηθήσει τους ανθρώπους να φροντίσουν αυτό που τους ενδιαφέρει περισσότερο. Όπως η οικογένεια και οι φίλοι, και όσοι είναι κοντά μας. Η καμπάνια ενισχύει πόσο νόημα μπορεί να έχει να ακούσουμε πραγματικά τις ιστορίες μιας μητέρας και της κόρης, της Salimah και της Lois (βίντεο παρακάτω) και ενός ζευγαριού, της Dillan και της Keesje.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *