Στη “μέγγενη” του αρνητικού οικονομικού κλίματος η παραγωγή ασφαλίστρων… ενώ άρχισαν να “τσιμπάνε” προς τα πάνω στο αυτοκίνητο

Τα στοιχεία από τo πρώτο τρίμηνο  της παραγωγής ασφαλίστρων των ασφαλιστικών εταιριών (εδώ) δείχνουν  ότι ο κλάδος σαφώς επηρεάζεται από το αρνητικό οικονομικό κλίμα που προκαλεί ο πόλεμος στην Ουκρανία και οι παρενέργειες του στην ένταση της ενεργειακής κρίσης .

Και αυτό αποτυπώνεται στις ασφάλειες ζωής και στα united linked ( ασφάλειες συνδεδεμένες με επενδύσεις) ένα κλάδο που έγραφε πέρσι πολύ θετικά αποτελέσματα στην παραγωγή και φέτος είναι μεν ανοδικά  αλλά περιορισμένα.

Στον κλάδο ζημιών που είναι ενταγμένα και τα ετήσια ανανεούμενα ασφαλιστικά προϊόντα υγείας και κάνουν την διαφορά στο θετικό πρόσημο που παρουσιάζει η παραγωγή  των ζημιών επίσης η αύξηση είναι σταθερή.

Προς το παρόν στον κλάδο ζημιών η έκπληξη είναι στην αστική ευθύνη ασφάλισης αυτοκινήτου που η παραγωγή από πτωτική τα προηγούμενα χρόνια δείχνει ανοδικές τάσεις πάνω από 1% ( 1,3% τρίμηνο).

Επίσης στον δείκτη τιμών καταναλωτή της ΕΛΣΤΑΤ τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου και πέρυσι και τους προηγούμενους τρεις μήνες ήταν μειωμένα σε αντιστοιχία με το προηγούμενο έτος κοντά στο 1,9% (σταθερά). Ωστόσο τον μήνα Απρίλιο 2022 η μείωση ήταν στο 1,6%.

Τι δείχνει αυτό…Ότι όλο και κάτι “τσιμπάνε” προς τα πάνω έστω και αν δεν φαίνεται συνολικά στην αγορά…από τον ανταγωνισμό στα online και direct.

Εκτίμηση είναι πως  με τις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες …δεν θα αργήσει ο κλάδος της αστικής ευθύνης αυτοκινήτου να γράφει αυξήσεις στα ασφάλιστρα. 

Αναγκαστικά και κάποιοι παίκτες που κάνουν …και άλλα κόλπα να πουλάνε φθηνότερα σε πελάτες και για λόγους παραγωγής …δεν θα τους βγει σε καλό αν συνεχίσουν τις ίδιες πολιτικές πώλησης ! 

Όλα αυτά δείχνουν …ότι η ασφαλιστική αγορά δεν είναι κάτι ξεχωριστό ώστε να μην επηρεάζεται από τις συνθήκες στην οικονομία! Τώρα κάποιοι “γκουρού” κλπ που φωνάζουν και κράζουν ότι οι κάποιοι ασφαλιστές δεν ξέρουν να πουλάνε ή κάποιοι από τα μάρκετινγκ είναι για τα “μπάζα” … έχουν μείνει δύο δεκαετίες πίσω στις καταναλωτικές και όχι μόνο συμπεριφορές.

Άλλωστε έχουν μάθουν ή να θάβουν ή υπερθεματίζουν με ωσαννά ή άλλα παραληρήματα …και κάποιοι αρέσκονται ότι έτσι κάνουν εντύπωση στο εσωτερικό της αγοράς.

Αμ δε ! Δεν έχουν ακούσει ότι το πολύ κύριε ελέησον το βαριέται και θεός. Και πάνε στα αδιάβαστα.gr !



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *