Στις ασφάλειες κατοικίας, αυτοκινήτου και επενδυτικά, έχουν παράπονα οι Ευρωπαίοι

Στις ασφάλειες κατοικίας, αυτοκινήτου και επενδυτικά, έχουν παράπονα οι Ευρωπαίοι

Οι τηλεπικοινωνίες, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες και οι υπηρεσίες κοινής ωφέλειας (νερό, φυσικό αέριο, ηλεκτρική ενέργεια, ταχυδρομικές υπηρεσίες) παραμένουν ιδιαίτερα προβληματικοί τομείς για τους καταναλωτές στα περισσότερα κράτη – μέλη της Ε.Ε. Οι υπηρεσίες Διαδικτύου και οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας εξακολουθούν να είναι οι πλέον προβληματικές για τους καταναλωτές, καθώς, αντίστοιχα, το 20,3% και το 17,5% των καταναλωτών αντιμετώπισε προβλήματα σε αυτούς τους τομείς το περασμένο έτος.

Στο μεταξύ, οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες είναι ο τομέας στον οποίο οι καταναλωτές υφίστανται μεγαλύτερη βλάβη (οικονομική ζημία ή απώλεια χρόνου) σε περίπτωση προβλημάτων. Τουλάχιστον το 35% των καταναλωτών, που αντιμετώπισε προβλήματα στην ασφάλιση σπιτιών, σε ενυπόθηκα δάνεια, σε δάνεια και πιστώσεις, σε υπηρεσίες ηλεκτροδότησης και υδροδότησης, αναφέρει ότι το αποτέλεσμα ήταν να υποστεί σοβαρή βλάβη. Άλλοι τομείς, στους οποίους οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν προβλήματα αναφέρουν υψηλά επίπεδα πρόκλησης βλάβης, είναι οι αεροπορικές εταιρείες, τα επενδυτικά προϊόντα και οι ασφάλειες αυτοκινήτων.

Συνολικά, η εμπιστοσύνη των καταναλωτών δεν έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με τον πίνακα επιδόσεων του 2016, σύμφωνα με τον πίνακα επιδόσεων των καταναλωτικών αγορών για το 2018. Ο πίνακας, που δημοσίευσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, παρακολουθεί τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές της Ε.Ε. βαθμολογούν τις επιδόσεις 40 τομέων αγαθών και υπηρεσιών.

Πηγή sepe.gr



Post Comment

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *