Στο συν 10% οι ταξινομήσεις καινούργιων ΙΧ τον Μάιο 2022

Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Μάιο 2022.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News

Μάιος 2022Μάιος 2021Μεταβολή 2022/2021
Καινούργια επιβατικά11.99510.850+10,6%
Καινούργια φορτηγά(ελαφρά και βαρέα)842933-9,8%
Καινούργια λεωφορεία2947-38,3%

Ιανουάριος – Μάιος 2022Ιανουάριος – Μάιος 2021Μεταβολή 2022/2021 
Καινούργια επιβατικά43.71144.487-1,7%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)3.9184.511-13,1%
Καινούργια λεωφορεία89140-36,4%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Μάιο, έχει ως εξής: 

SegmentΜάιος 2022Μάιος 2021Διαφορά(μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος -Μάιος 2022Ιανουάριος –Μάιος 2021Διαφορά(μονάδες μεριδίου)
A8,6%13,1%-4,5 7,7%9,5%-1,9 
A-SUV2,0%1,0%+1,0 1,1%1,1%+0,0 
A TOTAL10,6%14,1%-3,5 8,8%10,7%-1,9 
B28,3%27,5%+0,8 25,1%29,3%-4,2 
B-SUV24,3%20,7%+3,6 26,2%20,4%+5,9 
B TOTAL52,6%48,2%+4,3 51,3%49,7%+1,6 
C11,1%11,1%+0,0 10,1%12,8%-2,6 
C-SUV19,3%21,1%-1,8 22,8%20,9%+2,0 
C TOTAL30,5%32,3%-1,8 33,0%33,6%-0,6 
D0,9%1,1%-0,2 1,3%1,9%-0,6 
D-SUV3,7%2,1%+1,6 4,0%2,3%+1,6 
D TOTAL4,6%3,2%+1,4 5,2%4,2%+1,0 
E0,1%0,1%+0,0 0,1%0,2%+0,0 
E-SUV0,4%0,5%-0,1 0,5%0,5%+0,0 
E TOTAL0,6%0,6%-0,1 0,6%0,6%+0,0 
F-G0,0%0,1%+0,0 0,1%0,0%+0,0 
F-G-SUV0,0%0,1%+0,0 0,1%0,1%+0,0 
F-G TOTAL0,1%0,1%-0,1 0,2%0,1%+0,1 
SPORTS0,2%0,4%-0,20,1%0,2%+0,0
MPV0,1%0,1%+0,00,1%0,1%+0,0
MPV-M/COMBI0,8%0,9%-0,10,6%0,8%-0,1
100,0%100,0%0,0100,0%100,0%0,0
(Εκ των οποίων SUV49,8%45,5%+4,354,8%45,3%+9,5)
Μάιος 2022Μάιος 2021Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Ιανουάριος –Μάιος 2022Ιανουάριος –Μάιος 2021Διαφορά (μονάδες μεριδίου)Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Μαρ. ‘22*Μερίδιο αγοράςστην ΕΕΙαν.-Μαρ. ‘21*Διαφορά (μονάδες μεριδίου)
Βενζίνη51,8%54,5%-2,747,0%51,0%-4,036,0%40,8%-4,8
Πετρέλαιο13,4%17,0%-3,615,0%19,9%-4,916,8%22,1%-5,3
Υβριδικά (HEV)26,0%20,6%+5,427,3%21,4%+5,925,1%20,9%+4,2
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)6,3%5,1%+1,27,6%5,4%+2,218,8%13,9%+4,9
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)0,4%0,9%-0,50,7%1,2%-0,53,3%2,3%+1,0
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)2,0%1,9%+0,22,5%1,2%+1,3

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Απρίλιο ως εξής:

Απρίλιος 2022Απρίλιος 2021ΜεταβολήΙανουάριος –Απρίλιος 2022Ιανουάριος –Απρίλιος 2021Μεταβολή
ΕΕ(1)684.506862.443-20,6%2.930.3663.422.717-14,4%
ΕΕ 14(2)594.592759.960-21,8%2.566.6373.032.549-15,4%
ΕΕ(1) + EFTA(3)711.280898.444-20,8%3.046.8603.553.610-14,3%
Ελλάδα9.28910.198-8,9%31.71633.637-5,7%

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *