Συνεχίζει να γράφει ζημιές η Lemonade ο μεγαλύτερος Insurtech παίκτης στις ΗΠΑ

Η insurtech ασφαλιστική εταιρία, στις ΗΠΑ, Lemonade ανακοίνωσε ότι κατέγραψε καθαρή ζημιά στο δεύτερο τρίμηνο του έτους ύψους 67,9 εκατομμυρίων δολαρίων σε σύγκριση με καθαρή ζημιά 55,6 εκατομμυρίων δολαρίων το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.

Ωστόσο  σε επιστολή της προς τους μετόχους  της εταιρίας αναφέρει ότι οι αυτές οι αποδόσεις σύντομα θα επισκιαστούν από τις  επενδύσεις.

Η επιστολή επανέλαβε ότι η Lemonade αναμένει ότι οι απώλειες θα κορυφωθούν το 2022 – πιο συγκεκριμένα το επόμενο τρίμηνο – και θα συρρικνωθούν στη συνέχεια. 

Η ασφαλιστική εταιρία που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη ανέφερε ότι η αλλαγή από «αυξανόμενες ζημίες σε συρρικνούμενες ζημίες είναι φυσιολογική και απόρροια της τήρησης της στρατηγικής μας», η οποία θα ανακοινωθεί με περισσότερες λεπτομέρειες την  Ημέρα των Επενδυτών τον Νοέμβριο, σύμφωνα με την εταιρία.

Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, η  Lemonade θα ενσωματώσει νέα δεδομένα τεχνολογίας, καθώς και περίπου το 80% του προσωπικού, από την ασφαλιστική εταιρία αυτοκινήτου Metromile, που χρεώνει ασφάλιστρα ανάλογα τα χιλιόμετρα μέσα από την χρήση τεχνολογίας,  τις μετοχές  της οποίας εξαγόρασε πλήρως  η Lemonade  στα τέλη Ιουλίου. Οι μέτοχοι της Metromile έλαβαν 7,3 εκατομμύρια μετοχές της Lemonade αξίας περίπου 145 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ η Lemonade πήρε μια επιχείρηση με περισσότερα από 155 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, πάνω από 110 εκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρα και μια ασφαλιστική οντότητα με άδεια σε 49 πολιτείες των ΗΠΑ και αυτό, όπως αναφέρει,  η Lemonade  «αλλάζει σημαντικά το μείγμα προϊόντων μας».

Πηγή: insurancejournal.com



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Asfalisinet.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies εκτελούν λειτουργίες όπως η ανώνυμη στατιστική ανάλυση βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.