Συντηρητισμός και εμμονή στην ανακύκλωση της επικοινωνιακής εσωστρέφειας

  • Η ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν χαρακτηρίζεται, στο συνολό της, για την εξωστρέφεια της σε πολλούς και τομείς.
  • Παρ οτι σε θεσμικό επίπεδο τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα εξωστρέφειας σε επικοινωνιακό και όχι μόνο επίπεδο. 
  • Σε εταιρικό επίπεδο, επίσης, έχουν γίνει σημαντικά βήματα με την χρήση των Social Media και την αναβάθμιση των εταιριών Website ακόμη με διευρυμένο ενημερωτικό και χρηστικό περιεχόμενο.
  • Παρ όλα αυτά σε εσωτερικό επικοινωνιακό επόπεδο παρατηρείται ακόμη ενας συντηρητισμός και μια εσωστρέφεια.
  • Τα ίδια μέσα , οι ίδιοι μηχανισμοί και λογικές μικρών λόμπι.
  • Δεν ξέρουμε αν φέρνουν αποτελέσματα ή  ικανοποιούν την αυταρέσκεια της εικόνας και ας είναι στα adiavasta_gr, azithta_gr κλπ
  • Παρ όλα αυτά, ο κόσμος της ασφαλιστικής  αγοράς και ιδιαίτερα ο νέος  ψάχνεται και αναζητά την ενημέρωση και την πληροφορία, κύρια στο διαδίκτυο, πέρα από τα “καρτ ποσταλ” αναγνώσματα.
  • Αυτό σημαίνει ότι  ο κόσμος της ασφαλιστική αγορά δεν μένει πλέον στις παραδοσιακές συνταγές του “καρτ ποστάλ” και του λόμπι …και κινείται πέρα από τον συντηρητισμό και την ανακύκλωση αναζητώντας και επιβραβεύοντας αναγνωστικά ενημερωση που είναι σύγχρονη,  ευρύτερη και πλουραλιστική. 
  • Εστώ και αν κάποιοι, επιμένουν, να στηρίζουν μόνο την ανακυκλούμενη επικοινωνία  και με  ανακυκλωμένο  αναγνωστικό κοινό. 


Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *