Τηλεοπτική καμπάνια και επικοινωνιακή εξωστρέφεια από την NP Ασφαλιστική

H «NP Ασφαλιστική» ξεκίνησε το 2019 με μία έντονη προσπάθεια εξωστρέφειας, προκειμένου να ενημερώσει τους εργαζόμενους, συνεργάτες και ασφαλισμένους της για τις πολύπλευρες θετικές εξελίξεις στην Εταιρία.

Η καμπάνια έχει ως στόχο να γίνει η NP Ασφαλιστική μία Εταιρία που ακολουθεί τις τάσεις της αγοράς , παρακολουθεί τις διαθέσεις των καταναλωτών, ενημερώνει και ενημερώνεται. Νέο site Στα πλαίσια της εξωστρέφειας, η Διεύθυνση Πληροφορικής της NP Ασφαλιστικής ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου εταιρικού ιστότοπου (website) το οποίο αντικαθιστά αυτό που ίσχυε μέχρι σήμερα και αυτομάτως μας εισάγει στη νέα ψηφιακή εποχη.

Η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι: https://www.np-asfalistiki.gr Μέσα από το σύγχρονο, εύκολο και τεχνολογικά εξελιγμένο ψηφιακό περιβάλλον της νέας ιστοσελίδας, ο επισκέπτης μπορεί να ενημερώνεται για τα Νέα της Εταιρίας, για τα ασφαλιστικά της προγράμματα, για τους τρόπους πληρωμής, για το Δίκτυο των συνεργατών και για θέματα κοινωνικού και γενικού περιεχομένου, ενώ οι συνεργάτες έχουν πρόσβαση στο portal και στην τιμολόγηση. Social Media και Digital Marketing.

Η Εταιρία προχώρησε ακόμη με σταδιακά και μελετημένα βήματα στην οργάνωση του Digital Marketing και μίας αντίστοιχης στρατηγικής προώθησης, με σκοπό να σας βοηθήσουν να εκμεταλλευτείτε την τεράστια βάση δεδομένων του διαδικτύου και να διευρύνετε τον κύκλο επιρροής σας, μέσα από τα κανάλια επικοινωνίας της NP. Η Εταιρία έχει πλέον παρουσία στα κυριότερα κοινωνικά δίκτυα (social media) όπως το Facebook, το LinkedIn και το Youtube, με το όνομα σε όλα τα profiles να είναι «NP ασφαλιστική– NP Insurance».

Η Eταιρία φιλοδοξεί να γίνει η σελίδα της στο Facebook ένας τόπος συνάντησης φίλων, συνεργατών και πελατών και να διευρυνθεί η συμμετοχή και η απήχηση στο κοινό η οποία να είναι προς όφελος όλων. Νέο διαφημιστικό τηλεοπτικό πρόγραμμα Από τις 18 Μαρτίου ξεκίνησε το νέο τηλεοπτικό διαφημιστικό πρόγραμμα της NP Aσφαλιστικής για το 2019 με στόχο την διεύρυνση της αναγνωσιμότητας του τίτλου «NP Ασφαλιστική». Το νέο διαφημιστικό πρόγραμμα θα έχει συνολική διάρκεια 8-10 εβομάδων και θα παρουσιαστούν περισσότερα από 500 διαφημιστικά spot που θα παιχθούν σε όλα τα μεγάλα κανάλια όπως ο ΣΚΑΙ, ο ΑΝΤΕΝΝΑ, ο Alpha, το Star και το Open.

Στόχος των spots είναι να προτρέπουν τον καταναλωτή να επικοινωνήσει με τον «Ασφαλιστή της NP» δείχνοντας έτσι την μεγάλη σημασία που δίνει η Εταιρία στο ανθρώπινο δίκτυο πωλήσεων. Το κύριο διαφημιστικό spot συνοδεύεται από 3 εναλλακτικά κλεισίματα: ένα για το αυτοκίνητο, ένα για την κατοικία και ένα για τις γενικές & επαγγελματικές ευθύνες. Το πρώτο, αφορά την ασφάλιση αυτοκινήτου και στοχεύει να ενημερώσει τους καταναλωτές ότι μπορούν να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους για ένα έτος με έκπτωση 20% για πάντα. Το δεύτερο προωθητικό μήνυμα αφορά την ασφάλιση κατοικίας και στόχο έχει να προτρέψει τον καταναλωτή να επικοινωνήσει με τον «Ασφαλιστή της NP» και να ενημερωθεί ότι μπορεί να ασφαλίσει το σπίτι ή το γραφείο του από μόλις 1€/τ.μ. Το τρίτο και τελευταίο ειδικό μήνυμα αφορά τον εξαιρετικά αναπτυσσόμενο κλάδο της Γενικής και Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης, όπου η Εταιρία διαθέτει πάνω από 35 ασφαλιστικά προϊόντα.

Πηγή : NP Family News



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *