Τι θα φέρει ο Σεπτέμβριος στο κλάδο αυτοκινήτου…και τι περιμένει τους ανασφάλιστους;

Με τον ανταγωνισμό στον κλάδο ασφάλισης αστικής ευθύνης αυτοκινήτου να έχει κάνει  την “τιμή τιμούλα”, όπως λέει και το  διαφημιστικό σλόγκαν της online και direct πώλησης  ισχυρού ασφαλιστικού ομίλου,  ο Σεπτέμβριος είναι μήνας control για τις ασφαλιστικές εταιρίες .

Αν και η διασπορά του κλάδου αυτού είναι μεγάλη, με περίπου 27 ασφαλιστικές με έδρα ή υποκατάστημα στην χώρα  και με καθεστώς Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών (ΕΠΥ) ,όλοι οι παίκτες πρέπει να είναι προσεκτικοί.

Προσεκτικοί για τους στόλους που έχουν στα χαρτοφυλάκια τους και τις τιμές στα ασφάλιστρα. Μπορεί το πρώτο 4μηνο του έτους να κύλησε με περιοριστικά μέτρα από το lockdown το άνοιγμα από τον Μάιο και μετά σίγουρα έχει αλλάξει την εικόνα των ζημιών από την αύξηση της κυκλοφορίας και ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.

Ωστόσο, άμεσα ανησυχίες δεν φαίνεται να υπάρχουν παρ ότι συνεχίζεται το κυνήγι των ασφαλισμένων με προσφορές και εκπτώσεις  ενώ υπάρχουν φήμες ότι κάποιοι θα το συνεχίσουν παρά τα ρίσκα που παίρνουν !  

Πάντως ελπίδες για ανάκαμψη του κλάδου που είναι συνεχώς πτωτικός σε παραγωγή ασφαλίστρων υπάρχουν όχι τόσο από την αύξηση των τιμών των ασφαλίστρων αλλά από το “τσίμπημα” των ανασφάλιστων, που συνεχίζουν να είναι πολλές εκατοντάδες χιλιάδες, αλλά και από την αύξηση των πωλήσεων καινούργιων  ΙΧ , που είναι  σημαντική  μέσα στο πρώτο 7μηνο με +49,6% σε σχέση με το 2020.

Ως προς τα ανασφάλιστα τα νέο σύστημα καταγραφής και ελέγχου μέσα από ηλεκτρονικό μητρώο που σχεδιάζουν τα συναρμόδια υπουργεία και η ΑΑΔΕ ίσως δείξει κάποιο φως στο τούνελ, αλλά όχι άμεσα ! 



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

1 Comment

  1. Όλες οι ασφαλιστικές έχουν ανακοινώσει οτι οι εκπτώσεις λόγω covid θα ισχύουν τουλάχιστον μέχρι τέλη Οκτώβρη, κάποιες έχουν ανακοινώσει μέχρι τέλη του έτους. Οπότε, ότι είναι να γίνει από αυξήσεις, θα γίνει από το 2022….μέχρι τότε, θα “φάνε” στο κεφάλι το αυξημένο Loss ratio ΟΛΕΣ οι εταιρείες και θα ροκανίσουν τα αποθεματικά τους, έτσι που κινούνται. Και έχει ο Θεός….risk management από τα Lidl!!
    Και μέσα σε όλα αυτά, παίζουν και ειδικά τιμολόγια σε Μεγάλα πρακτορεία και προμήθειες που τους δίνουν οι Πολυεθνικές, μεγαλύτερες από αυτές που προσφέρουν οι ΕΠΥ!! Οι Εμπορικές Διευθύνσεις και οι CEOs που ευλογούν όλα αυτά είναι “δυνατοί” managers!! LOL Welcome to Greek Insurance market….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *