Τι κερδίζει ο ασφαλισμένος όταν επιλέγει να ασφαλιστεί μέσω του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Η ανάπτυξη του διαδικτύου και οι δυνατότητες για αγορά ασφαλιστικών προϊόντων από online εφαρμογές δεν είναι πάντα και η καλύτερη επιλογή για τον ασφαλισμένο.

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων ο καταναλωτής δεν διαθέτει την κατάλληλη γνώση για να μεγιστοποιήσει το όφελός του, επιλέγοντες τις υψηλότερες δυνατές καλύψεις στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Ο ασφαλιστής είναι αυτός:

– που θα είναι δίπλα στον ασφαλισμένο σε κάθε απρόσμενο γεγονός
– θα δώσει συμβουλές για το πως πρέπει να κινηθεί ο ασφαλισμένος
– θα δώσει λύσεις σε πολύπλοκες περιπτώσεις όπου ο ασφαλισμένος «χάνεται» στον λαβύρινθο των ασφαλιστικών όρων
– θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες επαφές για την αποζημίωση
– θα συλλέξει και θα προωθήσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα

Στελέχη του κλάδου με σημαντική εμπειρία συμβουλεύουν τους καταναλωτές, πριν συνάψουν μία ασφαλιστική σύμβαση να λαμβάνουν υπόψη όλες τις παραμέτρους και να αναλογίζονται τι ακριβώς προσδοκούν από μία ασφάλεια.

Εκτός, λοιπόν, της μίας παραμέτρου που είναι το κόστος, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη και μια άλλη, σημαντικότερη παράμετρος: ο ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου – διαμεσολαβητή.

Πρόκειται για έναν επαγγελματία ο οποίος έχει άμεση επαφή με τον πελάτη και με την γνώση και την εμπειρία που διαθέτει μπορεί να τον συμβουλέψει να επιλέξει το καταλληλότερο ασφαλιστικό πρόγραμμα σε σχέση με τις ασφαλιστικές ανάγκες και την οικονομική δυνατότητα του ασφαλισμένου.

Η επιλογή του κατάλληλου ασφαλιστή και η ανάπτυξη προσωπικών σχέσεων αποτελεί εγγύηση για την παροχή υψηλού επιπέδου ασφαλιστικών υπηρεσιών.

Επιπλέον, η σημασία του ασφαλιστή γίνεται μεγαλύτερη αν αναλογιστεί κανείς την άμεση παροχή συμβουλών και πληροφόρησης σχετικά με τα θέματα ασφάλισης και σημαντικές εξελίξεις και αλλαγές που συμβαίνουν στην ασφαλιστική αγορά. Ταυτόχρονα, ο ασφαλιστής γίνεται ακόμη πιο αναγκαίος τόσο για την γραφειοκρατική διεκπεραίωση όσο και για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων σε σχέση με την ασφάλειά τους ή σε περίπτωση κάποιας ζημιάς.

Προσοχή όμως! Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι η τεχνολογία και το διαδίκτυο δεν μπορούν να συνεισφέρουν στην εξυπηρέτηση των καταναλωτών και σε αυτό το πλαίσιο, κάθε εταιρεία έχει δικαίωμα να προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των δικτύων που προτιμά, μεταξύ των οποίων είναι και το διαδίκτυο. Όμως, επίκεντρο του στρατηγικού της σχεδιασμού θα πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση η μακροπρόθεσμη ικανοποίηση και καλύτερη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου και όχι απλώς η ολοκλήρωση μίας πώλησης.
Πηγή : real-insurance.gr

.

Μοιραστείτε το !


Post Comment

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *