Του έκαναν ασφάλιση σύνταξης …σε ηλικία 74 ετών !!!

Είναι πραγματικά εξωφρενικό… Γιατί τα τρωτά του δεν έχει μόνο το κοινωνικοασφαλιστικό σύστημα στη χώρα αλλά και η ιδιωτική ασφάλιση …και μάλιστα όταν η ασφαλιστική διαμεσολάβηση έχει γίνει από τραπεζικό υπάλληλο … μέσω κάποιου τραπεζοασφαλιστικού προϊόντος ( Banc assurance )
Δείτε το θέμα όπως το είδαμε και το αντιγράψαμε από το facebook και από τον χρήστη Chricos – Ασφαλιστικό Γραφείο (https://www.facebook.com/ChricosInsuranceExpertsRiskManagement) επίσης να αναφέρουμε ότι η πηγή είναι από http://insurance-eea.gr
«Ποια Ασφαλιστική Εταιρεία δικαζότανε χθες στην αίθουσα 305 των δικαστηρίων του Πειραιά;

Τι το περίεργο θα μου πείτε, τόσες και τόσες αγωγές εκδικάζονται καθημερινά, αγωγές που έχουν κατατεθεί από παθόντες που δεν αποζημιώθηκαν ή δεν συμφώνησαν στο ύψος της αποζημίωσης…

Εδώ όμως δεν μιλάμε για αγωγή λόγω «ζημιάς», αλλά για αγωγή λόγω «ασφάλισης»!

Πολλές λεπτομέρειες δεν συγκρατήσαμε, αλλά η ουσία είναι η εξής:

Υπάλληλος τράπεζας ασφάλισε πριν από λίγα χρόνια άνδρα 74 ετών (τότε), με εκδηλωμένη καρκινοπάθεια, με συνταξιοδοτικό ασφαλιστήριο δεκαετούς διάρκειας, ώστε μετά την λήξη του να λαμβάνει μηνιαία σύνταξη 480 ευρώ.

Τα ασφάλιστρα συνολικού ύψους 72.000 ευρώ, καταβλήθηκαν σε δύο δόσεις, η πρώτη 50.000 ευρώ και η δεύτερη 22.000 ευρώ!

Ο άτυχος (από πολλές απόψεις) άνδρας απεβίωσε δύο χρόνια μετά, από την ασθένειά του.

Οι οικείοι του, μετά τον θάνατό του, στράφηκαν κατά της Ασφαλιστικής Εταιρείας που εξέδωσε το συγκεκριμένο ασφαλιστήριο και η συνέχεια… στις αίθουσες των δικαστηρίων. Φυσικά, στην υπόθεση εμπλέκονται και η Τράπεζα ως «ασφαλιστικός διαμεσολαβητής» και αναφύουν περαιτέρω ερωτήματα, όπως π.χ. ήταν ή όχι πιστοποιημένος ο συγκεκριμένος τραπεζικός υπάλληλος που πραγματοποίησε την ασφάλιση, ποιος συμπλήρωσε και ποιος υπέγραψε την αίτηση ασφάλισης, ποια ενημέρωση προηγήθηκε κ.λπ.

Πολλοί ίσως αναρωτηθούν «αν είναι σωστά τα νούμερα» ή «σε ποιο αδίκημα ακριβώς υπέπεσε (αν υπέπεσε) η Ασφαλιστική Εταιρεία;» ή «δεν θα επιστραφούν τα καταβληθέντα ασφάλιστρα στους κληρονόμους;» κ.λπ.

Για μας δεν είναι αυτά τα ερωτήματα και δεν έχουν σημασία οι λεπτομέρειες. Για μας τα σημαντικά ερωτήματα που πηγάζουν από μια τέτοια περίπτωση είναι:

– Μέχρι πότε θα δυσφημείτε η ασφαλιστική μας αγορά στον βωμό της επίτευξης ενός ποσοτικού στόχου που έθεσε η Διοίκηση μιας Τράπεζας;

– Μέχρι πότε η πώληση ενός επενδυτικού ή αποταμιευτικού ασφαλιστικού προγράμματος από μια τράπεζα θα αποτελεί το μέσον για να εισπράξει το bonus o υπάλληλος, ο διευθυντής ή το κατάστημα ολόκληρο;

– Μέχρι πότε η απουσία του επαγγελματία πιστοποιημένου και υπεύθυνου ασφαλιστικού διαμεσολαβητή θα επιτρέπει την πώληση τέτοιων ασφαλιστηρίων;

Δυστυχώς, σε πάμπολλες περιπτώσεις, η αναγκαιότητα της παρουσίας και η δύναμη της εξειδίκευσης ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, προκύπτει εκ των υστέρων. Είναι στο χέρι των Διαμεσολαβούντων (και εν μέρει υποχρέωση της Εποπτικής Αρχής θα έλεγα…) να αντιστρέψουν τα γεγονότα, ώστε ουδείς καταναλωτής να δέχεται να ασφαλιστεί, σε οποιονδήποτε κλάδο, χωρίς την παρουσία Πιστοποιημένου Επαγγελματία Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Όχι ως «νομική υποχρέωση» ή ως «κλειστό επάγγελμα», αλλά ως αποδεδειγμένη ανάγκη για σωστή ασφάλιση.

Μόνο τότε οι πωλήσεις από τον γκισέ, μέσω εκπτωτικών κουπονιών ή μέσω απρόσωπων και αμφιλεγόμενων ιντερνετικών ερωτηματολογίων, θα αποτελέσουν το «φθηνό προϊόν», για όποιον το θέλει. Σήμερα, οι πωλήσεις αυτές πλασάρονται δυστυχώς ως «εξέλιξη», γιατί βρίσκουν ακόμα πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθούν.

Το έδαφος όμως τελειώνει, ενώ οι ασφαλιστικές ανάγκες πολλαπλασιάζονται.»

.

Μοιραστείτε το !


Post Comment

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *