Το λογισμικό της εταιρείας διαβάζει και κατανοεί οποιοδήποτε έγγραφο που αφορά ζημιές, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στην διαχείριση αποζημιώσεων.
Η ασφάλιση είναι ένας κλάδος με μεγάλο όγκο εγγράφων που μέχρι στιγμής, βασίζεται στον ανθρώπινο παράγοντα για την κατανόηση, την αξιολόγηση και την αξιοποίηση των πληροφοριών που περιέχουν. Σήμερα, μόνο το 2% αυτών των πληροφοριών είναι διαθέσιμο σε δομημένη μορφή που μπορεί να αξιοποιηθεί από τα συστήματα μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Οι τελευταίες εξελίξεις στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως το GPT και άλλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) επιτρέπουν πλέον την κατανόηση και επεξεργασία τεράστιου όγκου πληροφοριών πολύ γρήγορα, υποστηρίζοντας τους διαχειριστές αποζημιώσεων, παρέχοντας πρωτοφανείς γνώσεις, αποτελεσματικότητα και δυνατότητα ακριβέστερων προβλέψεων, οδηγώντας σε πολύ καλύτερες αποφάσεις.
Ακολουθήστε στο youtube για νέα εμπειρία ενημέρωσης και στo Google News
Τα τελευταία τρία χρόνια, η DGTAL αναπτύσσει λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης που αφορούν τον κλάδο των ασφαλίσεων. Συνδυάζοντας τις πρόσφατες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης με ιδιόκτητα μοντέλα που εστιάζουν στις ασφαλιστικές διαδικασίες, το λογισμικό της DGTAL μπορεί να διαβάζει και να κατανοεί την ασφαλιστική ορολογία, όπως ένας άνθρωπος. Με την υποστήριξη της μηχανικής μάθησης (machine learning), το λογισμικό της εταιρείας έχει εκπαιδευτεί με εκατομμύρια έγγραφα, δημιουργώντας την πρώτη εννοιολογική βάση δεδομένων (semantic database) στον κλάδο της ασφάλισης, η οποία αποτελεί τη βάση για το DRILLER, τη μηχανή αναζήτησης της DGTAL. Έτσι, ο υπολογιστής πια μπορεί να ‘σκέφτεται’ και να αναζητά έννοιες και όχι μόνο λέξεις.
Ο Arndt Gossmann, CEO της DGTAL, ανέφερε: «Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν θα αλλάξει την ουσία της ασφάλισης, αλλά θα αλλάξει δραστικά το μοντέλο λειτουργίας του ασφαλιστικού οικοσυστήματος. Η τεχνολογία πια πληροί τις προϋποθέσεις για να επανεξετάσουμε τη διαχείριση των ζημιών, μέσω γλωσσικών μοντέλων με στόχο καλύτερα analytics, σωστότερες προβλέψεις και αυτοματοποίηση διαδικασιών».
Ο Dr. Florian Herzog, CTO της DGTAL πρόσθεσε: «Η ασφάλιση αφορά σε μεγάλο βαθμό την επεξεργασία πληροφοριών και εγγράφων. Σήμερα, το DRILLER μπορεί να φτιάξει μια περίληψη μιας δικαστικής απόφαση 50 σελίδων σε ελάχιστα λεπτά, να αξιολογήσει τη φύση και τη σοβαρότητα μιας ζημιάς, να την ιεραρχήσει και να την προωθήσει στον πιο έμπειρο χειριστή, προτείνοντας παράλληλα και ενδεδειγμένο ποσό αποζημίωσης. Πιστεύω ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να γίνει ένας ανεκτίμητος προσωπικός βοηθός σε όλες τις λειτουργίες της ασφάλισης».
Μάθετε περισσότερα στο www.dgtal.io.