Τριπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στα Impact BITE Awards 2020

H Eurolife FFH διακρίθηκε για 2η συνεχόμενη χρονιά στα IMPACT Business IT Excellence Awards 2020, τον θεσμό που αναδεικνύει την τεχνολογική αριστεία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. 

Συγκεκριμένα, η εταιρεία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Digital Transformation: Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών για την πρωτοποριακή ψηφιακή υπηρεσία EurolifeConnect, ενώ τιμήθηκε με το Bronze Award στην κατηγορία Λειτουργικές & Επιχειρησιακές Εφαρμογές: CRM & Digital Marketing για το καινοτόμο σύστημα Customer Relationship Management που λάνσαρε πέρυσι. Το τρίτο βραβείο αφορά τη συνεργασία της με τη Lamda Helix για την υλοποίηση υποδομής Mission Specific Dev/UAT Cloud, η οποία απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Νέες Tεχνολογικές Τάσεις σε Εφαρμογές και Υπηρεσίες: Cloud.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να επενδύει συστηματικά στην έρευνα και την ανάπτυξη εργαλείων που ενσωματώνουν τις σύγχρονες τεχνολογίες και διευκολύνουν την καθημερινότητα των πελατών και των συνεργατών της. Οι δύο διακρίσεις στα IMPACT Business IT Excellence Awards 2020 αποτελούν σημαντική αναγνώριση και επιβεβαίωση του έργου της εταιρείας, η οποία έχει πάντα στόχο να βρίσκεται, με συνέπεια και αξιοπιστία, δίπλα στους ανθρώπους, προσφέροντάς τους περισσότερες και πιο αξιόπιστες δυνατότητες.

Το EurolifeConnect είναι η online πλατφόρμα της Eurolife FFH, η οποία είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη στους πελάτες της εταιρείας. Με ένα απλό log in, οι εγγεγραμμένοι χρήστες αποκτούν άμεση πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους. 


Από αριστερά προς δεξιά, Φώτης Σπύρου, Customer Contact Center Team Leader, Αντώνης Βοναπάρτης, Project Coordinator, Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης

Το Eurolife CRM είναι το νέο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών που παρουσίασε πέρυσι η Eurolife FFH και αποτελεί προϊόν της συνεργασίας της με τη Salesforce, την παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία στην ανάπτυξη CRM συστημάτων. Χάρη στην πρωτοποριακή αυτή πλατφόρμα, τα στελέχη εξυπηρέτησης της εταιρείας είναι σε θέση να προσφέρουν μια πιο ολοκληρωμένη και προσωποποιημένη εμπειρία εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη που επικοινωνεί με την εταιρεία. 


Από αριστερά προς δεξιά, Σωτήρης Κώστογλου, Project Manager, Φώτης Σπύρου, Customer Contact Center Team Leader

Τέλος, η Eurolife FFH και η Lamda Helix συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ενός ψηφιακού περιβάλλοντος ανάπτυξης και δοκιμών (Dev/UAT), το οποίο ανταποκρίνεται στις τρέχουσες και τις μελλοντικές ανάγκες της πρώτης. Πρόκειται για μια Hybrid Cloud λύση, συνδεδεμένη με την υποδομή της Eurolife FFH, επιτρέποντας άμεση εξυπηρέτηση προγραμματιστών και άλλων στελεχών ανάπτυξης λογισμικού, συμβάλλοντας στην αύξηση της παραγωγικότητας και τη μείωση του χρόνου ανάπτυξης και διενέργειας ελέγχων για τη διασφάλιση της ποιότητας κάθε νέας έκδοσης λογισμικού. 

Η βράβευση στα φετινά IMPACT Business IT Excellence Awards έρχεται ως επιβράβευση σημαντικών πρωτοβουλιών που η Eurolife FFH λάνσαρε κατά το προηγούμενο διάστημα. Τα δύο έργα που διακρίθηκαν είναι μέρος της ψηφιακής εξέλιξης της εταιρείας και συνιστούν τη δέσμευσή της να αξιοποιεί τις τάσεις της τεχνολογίας για την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Κεντρική φωτογραφία: EurolifeFFH_Lamda Helix: από αριστερά προς δεξιά, Θανάσης Κάβουρας, Head of IT Instrastructure (Eurolife FFH), Σωτήρης Κώστογλου, Project Manager (Eurolife FFH), Νίκος Καραδημήτρης, Major Accounts Manager (Lamda Helix), Δημήτρης Πέτρογλου, Senior Presales & Project Manager Commercial Operations (Lamda Helix)



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *