Φέτος τις Απόκριες θα ντυθώ… Ασφαλιστής!

Γράφει η Μάγδα Ματθαίου πιστοποιημένος Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στην εταιρεία Δικλίς Μεσίτες Ασφαλίσεων

Σακάκι, πουκάμισο, γραβάτα, καλό παντελόνι, καλογυαλισμένο παπούτσι, επαγγελματική τσάντα, laptop, ένα κινητό στο χέρι ή «κολλημένο στο αυτί»…
Θα φορέσω και μια μάσκα με ένα διάπλατο και λαμπερό χαμόγελο, θα χαιρετώ όλο τον κόσμο, θα μοιράζω κάρτες και θα λέω «Έχω τις καλύτερες και οικονομικότερες ασφάλειες!» – «Όλες τις καλύψεις στις καλύτερες εταιρείες!»
Όλοι θα καταλάβουν ότι αυτός ο «μασκαράς» έχει ντυθεί Ασφαλιστής, γιατί αυτό έχει μείνει στο μυαλό όλων σαν το προφίλ του Ασφαλιστή.
Οι Απόκριες όμως διαρκούν για λίγο…
Μετά πέφτουν οι μάσκες και βγαίνουν οι στολές.
Το διάπλατο χαμόγελο μοιάζει να μην είναι αληθινό και δεν είναι το κουστούμι και η γραβάτα αυτά που υποδηλώνουν τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή.
Δεν αρκεί το «οικονομικότερο ασφάλιστρο» και η «καλύτερη εταιρεία» που έχει, γιατί αυτά μπορεί να τα βρει και μόνος του ο καθένας που θέλει να ασφαλιστεί.
Ο ασφαλισμένος θέλει να γνωρίζει πολλά περισσότερα από το όνομα της ασφαλιστικής εταιρείας και το ποσό του ασφαλίστρου.
Θέλει και πρέπει να γνωρίζει αν αυτός που τον ενημερώνει για την κάλυψη των ασφαλιστικών του αναγκών έχει υψηλή τεχνογνωσία, διαθέτει ειδική άδεια και πιστοποίηση για την ασφαλιστική διαμεσολάβηση, γνωρίζει σε βάθος το προϊόν που προτείνει και μπορεί να διακρίνει, να αξιολογήσει και να επισημάνει τις προσωπικές και οικογενειακές ασφαλιστικές του ανάγκες, προκειμένου να του προτείνει τις κατάλληλες ασφαλιστικές λύσεις.
Ο ασφαλισμένος θέλει να αισθάνεται άνετα και φιλικά με τον Ασφαλιστή του, να σιγουρευτεί ότι είναι διαθέσιμος και πρόθυμος ανά πάσα στιγμή.
Ζητά και περιμένει από τον Ασφαλιστή του να είναι αποτελεσματικός, να του μιλάει με σαφήνεια και ειλικρίνεια, γιατί τον εμπιστεύεται όπως το γιατρό και το δικηγόρο του.
Ο καθένας θέλει να αγοράζει αυτό που του ταιριάζει, αυτό που του χρειάζεται, αυτό που επιλέγει κι όχι αυτό που του «πουλάνε».
Πρέπει να γνωρίζει ότι ο Ασφαλιστής του δεν έχει «αυτοσκοπό» το να του πουλήσει «κάτι».
Μοναδικός του σκοπός και μέλημα είναι να τον ενημερώσει για τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του, να προστατεύσει την υγεία του, τους ανθρώπους που αγαπά και την περιουσία του.
Δεν είναι εμπορικός αντιπρόσωπος αλλά ούτε και πωλητής ο Ασφαλιστής, γιατί στην ουσία δεν διαθέτει προϊόντα προς πώληση.
Διαθέτει μόνο υπηρεσίες οι οποίες δεν πωλούνται μα προτείνονται έπειτα από μελέτη εξατομικευμένων ασφαλιστικών αναγκών και αγοράζονται από αυτούς που θέλουν τελικά να καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.
Αν έχω ένα καλό ζευγάρι παπούτσια, πιθανό να αγοράσω κι ένα δεύτερο επειδή μου αρέσει ή το βρήκα σε ευκαιρία.
Αν αγοράσω ένα ασφαλιστήριο που καλύπτει τις δικές μου ανάγκες, δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω κι ένα δεύτερο για να καλύψω τις ίδιες ανάγκες ακόμη κι αν είναι σε «τιμή ευκαιρίας» γιατί δεν είναι καταναλωτικό είδος η ασφάλιση.
Για την ασφάλισή μας αναζητούμε αληθινό Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ή κάποιον που «ντύθηκε» με την συγκεκριμένη στολή?
Όπως σε κάθε επάγγελμα υπάρχουν αυτοί που αγαπούν τη δουλειά τους και ξεχωρίζουν για τον επαγγελματισμό τους κι αυτοί που απλά δηλώνουν μια επαγγελματική δραστηριότητα για να καρπωθούν ένα εισόδημα.
Η επιλογή δική σας.

Ακολουθήστε μας στο Google News



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *