
Καθώς μπαίνουμε στην Αυγουστιάτικη ραστώνη πέραν της τρέχουσας ειδησεογραφίας η στήλη “Ασφαλιστικά Σφηνάκια” δεν σκοπεύει να σας μεταφέρει δρώμενα από το παρασκήνιο η προσκήνιο της αγοράς, θα συνεχίσουμε από τέλος Αυγούστου , αρχές Σεπτέμβρη.
Ωστόσο, μας προβληματίζει , μια και αφορά καταναλωτές, πολλές γρινίες για το πως ανταποκρίνονται κάποιες οδικές βοήθειες είτε για βλάβες είτε για φροντίδα ατυχήματος.
Πολλά παράπονα και καταγγελίες για κάποιες. Αν και κατανοητό για την περίοδο του καλοκαιριού να υπάρχουν μικρο καθυστερήσεις αλλά όχι τα τόσα ακραία που έχουμε ακούσει.
Eδω να πούμε ότι και στην Ελλάδα πολυεθνική εταιρεία Οδικής Βοήθειας έπεσε θύμα του παγκοσμίου blackout ,την περασμένη Παρασκευή, σε συστήματα της microsoft και έγινε ένα μικρό αλαλούμ στις κλήσεις. Πάντως εταιρίες που την χρησιμοποιούν ενημέρωσαν άμεσα τα δίκτυα των συνεργατών τους για το που ήταν το πρόβλημα και μπράβο τους!
Μιας και ο λόγος για πολυεθνικές εταιρίες οδικής βοήθειας …να σας πούμε ότι κυκλοφορούν κάποιες φήμες, αλλά με λάθος αναφορές , ότι μια από αυτές που είναι χρόνια στην Ελλάδα, με παρουσία και σε άλλους κλάδους βοήθειας, και πριν τρία χρόνια έκανε μια επιθετική αναβάθμιση της παρουσίας της στην συνέχεια χαλάρωσε, μπορει να βγει από την αγορά της χώρας. Αν το κάνει σίγουρα θα πουλήσει σε κάποια άλλη και δεν υφίσταται ζήτημα για πελάτες και συνεργαζόμενες εταιρίες. Δηλαδή μπορεί να το κάνει όπως η Mapfre που βγήκε, προ διετίας από την ελληνική αγορά πουλώντας την Eurosos assistance , που είχε την οδική , στη Ergo Ασφαλιστική.