Όμιλος Generali: Ενισχύει την παρουσία του στην Ευρώπη την προσεχή τριετία

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Assicurazioni Generali S.p.A (“Generali”), υπό την προεδρία του Gabriele Galateri di Genola, (φωτογραφία) ενέκρινε το νέο στρατηγικό σχέδιο της Generali, Generali 2021

Το σχέδιο ευθυγραμμίζεται με τη φιλοδοξία του Ομίλου να είναι συνεργάτης των πελατών του, προσφέροντας καινοτόμες εξατομικευμένες λύσεις χάρη στο ασύγκριτο δίκτυο διανομής του.

Η Generali σήμερα είναι ο ηγέτης της αγοράς για ασφάλειες στην Ευρώπη με € 63 δισ. Ασφάλιστρα και είναι σε θέση να αξιοποιήσει ένα ισχυρό δίκτυο διανομής που περιλαμβάνει περισσότερους από 150.000 αντιπροσώπους και πωλητές στις μεγάλες αγορές της.

Μετά από μια ολοκληρωμένη και επιτυχημένη οικονομική αναδιάρθρωση (2012-2015) και λειτουργική (2016-2018), η Generali έχει επιτύχει τις καλύτερες τεχνικές και επιχειρησιακές επιδόσεις, επιτυγχάνοντας συνδυασμένη αναλογία P & C 92,8% και περιθώριο νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας 39,2% το 2017.

Η Generali ξεκίνησε επίσης επιτυχώς μια στρατηγική επικεντρωμένης διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων το 2017, με € 487 δισεκατομμύρια σε Assets Under Management.

Η Generali βρίσκεται σε καλό δρόμο για να επιτύχει όλους τους  οικονομικούς και βιομηχανικούς στόχους της, για το 2018

Η στρατηγική Generali 2021 θα συνεχίσει την εξέλιξη της επιχείρησης που επικεντρώνεται γύρω από τέσσερις βασικούς άξονες.

Οι ευρωπαϊκές ασφαλιστικές αγορές παραμένουν ελκυστικές.Η υψηλή συσσώρευση ιδιωτικών περιουσιακών στοιχείων θα στηρίξει την πώληση προϊόντων ζωής και Asset Management, ενώ οι δημογραφικές τάσεις και οι μειωμένες δημόσιες δαπάνες θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη υπηρεσιών συντάξεων, υγείας και πρόνοιας.Οι αγορές λιανικής και ΜΜΕ οδηγούν σε κερδοφόρα ανάπτυξη. Οι λιανικοί πελάτες θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο στις μελλοντικές ασφαλιστικές αγορές, ενώ ο τομέας των ΜΜΕ αποτελεί βασική ευκαιρία σε βασικές αγορές όπως η Ιταλία και η Γερμανία.
Μια ολοκληρωμένη προσφορά ασφαλιστικής και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων είναι το κλειδί για τους πελάτες παγκοσμίως.  Οι πελάτες αναζητούν ολοκληρωμένα προϊόντα ζωής και Asset Management για την προστασία και ανάπτυξη των περιουσιακών τους στοιχείων, ενώ οι μακροοικονομικές και δημογραφικές μετατοπίσεις αυξάνουν τη ζήτηση καινοτόμων λύσεων P & C και Health. Η ενσωμάτωση αυτή αντικατοπτρίζει τη στροφή της προσοχής από «προϊόντα» σε «πελάτες» και από «προστασία και αποζημίωση» σε «πρόληψη και εξυπηρέτηση».
Τα δίκτυα φυσικής διανομής θα παραμείνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο, καθώς καθίστανται όλο και περισσότερο ενεργοποιημένα από ψηφιακά εργαλεία, τα οποία θα επιτρέψουν την επίτευξη μεγαλύτερης ικανοποίησης των πελατών, παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας.

Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Generali Philippe Donnet  δήλωσε μεταξύ άλλων: “Σήμερα, η Generali παρουσιάζει μια φιλόδοξη στρατηγική – Generali 2021 – η οποία θα επιταχύνει την ανάπτυξη του Ομίλου και θα αποδώσει υψηλότερες αποδόσεις στους μετόχους μας. Η πρωταρχική μας φιλοδοξία είναι να γίνουμε εταίρος της ζωής μας στους πελάτες μας, προσφέροντας καινοτόμες και εξατομικευμένες λύσεις χάρη σε ένα ασύγκριτο δίκτυο διανομής.”

Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση του ομίλου εδώ

 



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *