Όταν “ανοίγει” η ασφαλιστική ενημέρωση, “ανοίγει” και η ασφαλιστική αγορά

Υπάρχουν διάφορες εκδοχές για το πως πρέπει να είναι μια κλαδική ενημέρωση ή έστω θεματική, όπως εμείς εδώ που θεωρούμε την ιστοσελίδα μας θεματική και όχι κλαδική με την στενή έννοια του όρου.

Βέβαια, η κάθε ενημερωτική σελίδα και η κάθε εκδοτική δραστηριότητα έχει το δικό της ειδικό βάρος, το δικό της αναγνωστικό κοινό, την θεματολογία και την στόχευση κοινού.

Εμείς εδώ από το 2002, όταν αγοράσαμε το πρώτο μας domain name το asfalisinet.gr και στην συνέχεια δημιουργήσαμε την ιστοσελίδα μας την περίοδο εκείνη, που το διαδίκτυο ήταν μόνο για μυημένους στην Ελλάδα , θέσαμε σαν προσανατολισμό να παρέχουμε μια ενιαία ενημέρωση για την δημόσια ασφάλιση (Κοινωνική) και την ιδιωτική.

Γνωρίζοντας βέβαια ότι η κουλτούρα του Έλληνα δεν ήταν τόσο προς την ιδιωτική ασφάλιση, αφού η κοινωνική με τα δεδομένα της εποχής θα του εξασφάλιζε και μια καλή σύνταξη και μια καλή περίθαλψη. Αυταπάτη μεν αλλά πραγματικότητα της εποχής εκείνης αλλά και αργότερα μέχρι που ξέσπασε η κρίση και ήρθαν όλα ανάποδα.

Βέβαια εμείς δεν είχαμε αυταπάτες και το βλέπαμε από τότε ότι αργά ή γρήγορα η διέξοδος θα ήταν να συνδυαστούν οι δύο τομείς και να αλλάξει η νοοτροπία, του όλα δημόσια όλα καλά. Ωστόσο αυτό το βλέπαμε να εξελίσσεται πιο ομαλά αλλά δυστυχώς εξελίσσεται κάπως βίαια μετά την οικονομική κρίση και τα επακόλουθά της.

Και για να έρθουμε στο σήμερα, μετά από τα όσα έχουν προκύψει τα προηγούμενα χρόνια με τις ανατροπές στην κοινωνική ασφάλιση και στην δημόσια υγεία βλέπουμε ότι είχαμε θέσει σωστό προσανατολισμό στο θεματικό περιεχόμενο του asfalisinet.gr.

Έχουμε απόλυτη εξειδίκευση στην διαδικτυακή δημοσιογραφική και μόνο ενημέρωση, αυτή άλλωστε είναι η δουλειά μας, χρόνια τώρα, και επιδιώκουμε να παρέχουμε ολοκληρωμένη και σφαιρική ενημέρωση, ακολουθώντας το σλόγκαν μας “ο,τι συμβαίνει στην ασφάλιση και τις ασφάλειες”.

Είτε έμμεσα, είτε άμεσα επιδιώκουμε να έχουμε κάθε είδηση κάθε πληροφορία και κάθε ρεπορτάζ είτε αφορά την εταιρική δραστηριότητα, είτε την ασφαλιστική αγορά και τις υπηρεσίες υγείας. Δεν συνδέσαμε και συνδέουμε άμεσα την προβολή των ειδήσεων και πληροφοριών με βάση το εμπορικό μας κομμάτι.

Είμαστε από τους πρώτους εκδότες της Google στις διαφημίσεις adword που στηρίζονται αποκλειστικά στα κλικς και τα ενδιαφέροντα του αναγνώστη. Σε αυτούς άλλωστε στηρίξαμε και στηρίζουμε την λειτουργία μας, καθώς και σε όλους τους διαφημιζόμενους που μας επιλέγουν για την προβολή τους.

Διευρύναμε και διευρύνουμε το πεδίο των αναγνωστών μας επικοινωνώντας σε ευρύτερο κοινό την ασφαλιστική είδηση και πληροφορία. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι το 60% των χιλιάδων μηνιαίων αναγνωστών μας έρχεται στη σελίδα μας από την μηχανή αναζήτησης της Google.

Κλείνοντας αυτό το σημείωμα και για να μπούμε στον κεντρική ιδέα των όσων αναφέρουμε παραπάνω, πιστεύουμε ότι όσο “ανοίγει” η ασφαλιστική ενημέρωση στο ευρύτερο κοινό , σε διάφορα ΜΜΕ και Social Media, θα “ανοίγει” και το πεδίο δράσης της ασφαλιστικής αγοράς.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *