ΕΙΑΣ : Σεμινάριο Εξυπηρέτησης Πελατών Εταιριών Οδικής Βοήθειας

Λόγω του μεγάλου αριθμού των συμμετεχόντων στο Σεμινάριο ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΟΔΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ που πραγματοποιήθηκε στις 27, 30 & 31 Μαρτίου 2015, το ΕΙΑΣ θα επαναλάβει το ίδιο Σεμινάριο την Παρασκευή 24 & τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2015 από τις 14:00 – 20:45, προκειμένου να καλύψουμε τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα.

34623625Το Σεμινάριο είναι διάρκειας δεκαέξι (16) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στις παρακάτω ημερομηνίες:

Ακολουθήστε μας στο Google News

Παρασκευή 24 Απριλίου 2015, 14:00 – 20:45 &
Δευτέρα 27 Απριλίου 2015, 14:00 – 20:45

Εισηγήτρια του Σεμιναρίου είναι η κα Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Εκπαίδευσης και Ψυχικής Υγείας.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι:
είναι να καλυφθούν οι εκπαιδευτικές ανάγκες και οι εκπαιδευόμενοι να αφομοιώσουν συγκεκριμένα εργαλεία που να μπορούν να αξιοποιήσουν άμεσα στην καθημερινότητα τους.
Η καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι ότι σημαντικότερο, καθώς είναι αυτή που δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι παρόμοιων προϊόντων και υπηρεσιών. Τα στελέχη θα αντιληφθούν ότι καλή εξυπηρέτηση δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δίνω στον πελάτη αυτό που θέλει. Ο τρόπος όμως που τελικά θα εξυπηρετήσουν παίζει μεγάλο ρόλο για το εάν ο πελάτης θα μείνει ικανοποιημένος παρόλο που δεν πήρε τελικά αυτό που ζητούσε. Επίσης είναι σημαντικό να κατανοηθεί η διαφορά μεταξύ διεκπεραίωσης των εργασιών και εξυπηρέτησης.

Το Σεμινάριο απευθύνεται:
σε υπαλλήλους οι οποίοι εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center) Εταιριών Οδικής Βοήθειας αλλά και στο πλήρωμα των αυτοκινήτων των Εταιριών Οδικής Βοήθειας, που ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου.

Μεθοδολογία Σεμιναρίου:
Ο τρόπος που θα γίνει η εκπαίδευση θα είναι εργαστηριακός και θα περιλαμβάνει:
Βασική θεωρία και αρχές
Συζητήσεις
Ασκήσεις
Βιωματικές ασκήσεις
Παιχνίδια ρόλων
Μελέτες περιπτώσεων (case studies)

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του Σεμιναρίου είναι:
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
2. ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΤΥΛ
3. Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ
4. ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ
5. ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
6. Η ΑΚΟΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΩ ΧΡΟΝΟ
7. ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
8. ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ (ASSERTIVENESS)
9. ΤΙ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
10. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΔΗΓΟΥ

Ενδοεπιχειρησιακή Εκπαίδευση
Σας ενημερώνουμε ότι το ΕΙΑΣ έχει τη δυνατότητα σχεδιασμού και υλοποίησης με θεματολογία κατ’ επιλογήν για τα στελέχη διαφόρων εταιριών και ενδοεπιχειρησιακά. Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει τα εκπαιδευτικά του προγράμματα στο επίπεδο των γνώσεων, ιδιαιτεροτήτων και συγκεκριμένων αναγκών για εκπαίδευση του διοικητικού και παραγωγικού δυναμικού κάθε επιχείρησης.
Το ΕΙΑΣ μπορεί να προσαρμόσει το συγκεκριμένο σεμινάριο (Customization), εξαιτίας της διαφορετικότητας και της πολυπλοκότητας της κάθε Εταιρίας Οδικής Βοήθειας.

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Δευτέρα 20 Απριλίου 2015.



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *