spot_img
spot_img

Οι Πραγματικές Εμπειρίες που Χτίζουν ή Ραγίζουν την Εμπιστοσύνη του Πελάτη!Από την Εξυπηρέτηση στο Συναίσθημα

Νέα πανελλαδική έρευνα “Customer Experience Stories” από την Focus Bari

Η νέα πανελλαδική έρευνα «CX Stories: Η επόμενη εποχή – η δύναμη της εμπειρίας»  της Focus Bari, που πραγματοποιείται κάθε Άνοιξη και Φθινόπωρο, αποτυπώνει αυθεντικές φωνές των Ελλήνων καταναλωτών, μέσα από πραγματικά περιστατικά καθημερινής εξυπηρέτησης. Συγκεκριμένα, στο part A, παρατηρείται:

Oι εμπειρίες μοιράζονται και διαμορφώνουν τάσεις: To 74% των Ελλήνων διαβάζει κριτικές πριν αγοράσει, και περίπου το ίδιο ποσοστό (71%) μοιράζεται τις εμπειρίες εξυπηρέτησης με φίλους ή στα social media. Οι εμπειρίες, θετικές ή αρνητικές, αφήνουν το αποτύπωμά τους στην εικόνα κάθε επιχείρησης/οργανισμού. 

Ο άνθρωπος πίσω από την εξυπηρέτηση κάνει τη διαφορά. Η αμεσότητα (54%), η ευγένεια (42%) και η κατάρτιση (40%) είναι οι βασικοί παράγοντες που μετατρέπουν μια απλή συναλλαγή σε σχέση εμπιστοσύνης. Αντίθετα, η καθυστέρηση (58%), η αδιαφορία (48%) και η ανευθυνότητα (48%) αποδυναμώνουν τη σύνδεση και μειώνουν την πιστότητα.

Η εμπειρία πελάτη είναι στρατηγική επένδυση — όχι απλώς λειτουργία.  Η θετική εξυπηρέτηση δεν είναι θέμα τύχης, αλλά κουλτούρας. Στο νέο υβριδικό περιβάλλον φυσικής και ψηφιακής επαφής, η συνέπεια, η υπευθυνότητα και η ανθρωπιά δεν αποτελούν πια «προσδοκία», αλλά πυρήνα εμπιστοσύνης και ουσιαστικής διαφοροποίησης.

Δείτε όλη την παρουσίαση της έρευνας εδώ


Σχετικά Αρθρα

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Διαφήμιση

Τοποθέτηση Επικοινωνίας

Διαφήμιση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ενθετα Special Reports

NEWSLETTER

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε χρήσιμα ασφαλιστικά άρθρα στο E-mail σας

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Asfalisinet.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies εκτελούν λειτουργίες όπως η ανώνυμη στατιστική ανάλυση βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.