Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Eurolife ERB σε εξέλιξη

Αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre (EEC) για υψηλού επιπέδου προσωποποιημένη υποστήριξη πελατών και συνεργατών

Σε αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre προχώρησε ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού (Eurolife 2.0) που ακολουθεί, με στόχο τον επαναπροσδιορισμό και τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη και των συνεργατών του Ομίλου.
Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου η Eurolife ERB συνεργάζεται με την εταιρεία Barphone [Avaya Diamond Partner & Service Expert] προκειμένου να δημιουργήσει την κατάλληλη υποδομή που θα καλύψει πλήρως τις σημερινές ανάγκες του Ομίλου, αλλά και τη μελλοντική προοπτική επεκτάσεων με ταυτόχρονη υποστήριξη πολλαπλών καναλιών επικοινωνίας.
Η επένδυση της Eurolife ERB στην αναβάθμιση αυτή της προσφέρει μια σειρά από επιπλέον δυνατότητες στην επικοινωνία της με τους πελάτες-συνεργάτες, στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

Συνολική διαχείριση όλων των επαφών από οποιοδήποτε κανάλι κι αν προέρχονται (εισερχόμενες/ εξερχόμενες κλήσεις, mails, fax, web chat και μελλοντικά social media).
Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση σε πραγματικό χρόνο του συνόλου των αιτημάτων δίνοντας τη δυνατότητα άμεσων διορθωτικών κινήσεων όπου χρειάζεται.
Καταγραφή και κατηγοριοποίηση των αιτημάτων των πελατών και συνεργατών από κάθε κανάλι επικοινωνίας.
Δημιουργία προσωποποιημένων ηχογραφημένων μηνυμάτων αναγγελίας πελάτη και εκπροσώπου, ώστε να γίνεται καλύτερη διαχείριση του χρόνου εξυπηρέτησης.

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ο κ. Βασίλης Καλογιάννης, Διευθυντής Εξυπηρέτησης της Eurolife ERB, τόνισε: «Για εμάς την ομάδα του EEC, το Eurolife 2.0 είναι κάτι περισσότερο από ένα έργο τεχνολογίας, είναι ένα οργανωμένο πλαίσιο ενεργειών που μας επιτρέπουν σταδιακά να κάνουμε πράξη το 3πτυχο: Άμεσα, Γρήγορα, Αποτελεσματικά. Οι βασικές τάσεις στην εξυπηρέτηση των πελάτων, κυρίως όσον αφορά τα κέντρα εξυπηρέτησης, περιλαμβάνουν την επίλυση των αιτημάτων σε λογικό χρονικό διάστημα, την παροχή omni-channel υποστήριξης στα σημαντικότερα κανάλια και τη μείωση του χρόνου αναμονής επικοινωνίας. Με την πρόσφατη αναβάθμιση του Eurolife Experience Centre εξελίσσουμε ακόμα περισσότερο τις υποδομές μας, παρέχοντας στους εκπροσώπους μας το ιδανικό εργαλείο για να μπορούν να προσφέρουν στους πελάτες γρήγορη, αξιόπιστη και μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης.»



Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *