O Γερμανικός Ασφαλιστικός Όμιλος Allianz ανακοίνωσε σήμερα ότι τα λειτουργικά κέρδη του 1ου τριμήνου του 2020 έφτασαν 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Τα καθαρά έσοδα του 1ου τριμήνου 2020 για τους μετόχους μειώθηκαν κατά 28,9% σε 1,4 δισεκατομμύρια ευρώ. O Δείκτης φερεγγυότητας (Solvency II) διαμορφώθηκε στο 190%
"Κατά Παντός Κινδυνου" Tips στο youtube για ασφάλιση και ασφάλειες
Οι προοπτικές για λειτουργικά κέρδη το 2020 12 δισεκατομμύρια ευρώ, συν ή μείον 500 εκατομμύρια ευρώ, έχουν αποσυρθεί λόγω της αβεβαιότητας από την κρίση COVID-19
Ειδικότερα:
Η εσωτερική αύξηση των εσόδων, προσαρμοσμένη στα συναλλαγματικά και ενοποιημένα αποτελέσματα, ανήλθε στο 3,7%, καθοδηγούμενη κυρίως από τον κλάδο Ζωής / Υγείας και υποστηριζόμενη από τους άλλους επιχειρηματικούς τομείς.
Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν 5,7% σε 42,6 (1ο τρίμηνο 2019: 40,3) δισεκατομμύρια ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν κατά 22,2% σε 2,3 (3,0) δισεκατομμύρια ευρώ.
Στον τομέα Asset Management αναφέρεται ισχυρή αύξηση στα λειτουργικά κέρδη λόγω της αύξησης εσόδων από την διαχείριση περιουσιακών στοιχείων.
Ο τομέα περιουσίας και ατυχημάτων είχε μείωση του λειτουργικού κέρδους λόγω υψηλότερων απαιτήσεων από φυσικές καταστροφές, καθώς και ζημίες που σχετίζονται με το COVID-19.
Τα λειτουργικά κέρδη στο τομέα Ζωής και Υγείας μειώθηκαν επίσης κυρίως από την ύφεση της αγοράς, που επηρέασε το επενδυτικό περιθώριο και το αναβαλλόμενο κόστος απόκτησης.
Το μη λειτουργικό αποτέλεσμα επιδεινώθηκε καθώς τα πραγματοποιηθέντα κέρδη από την πώληση της Allianz Popular αντισταθμίστηκαν περισσότερο από τις επιπτώσεις στην αγορά που σχετίζονται με το COVID-19.
Ο δείκτης κεφαλαιοποίησης Solvency II διαμορφώθηκε στο 190% στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2020, σε σύγκριση με 212 % τέλος του 2019.
«Το πρώτο τρίμηνο του 2020 έδειξε την ανθεκτικότητα της Allianz σε αυτές τις άνευ προηγουμένου συνθήκες», δήλωσε ο Oliver Bäte, Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz SE. «Είμαι πολύ περήφανος για την επιχειρησιακή ετοιμότητα της Allianz, την αφοσίωση των υπαλλήλων μας και τα πληροφοριακά μας συστήματα που εξασφαλίζουν τα υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης για τους πελάτες μας ακόμη και σε αυτή την ακραία κατάσταση. Αυτές οι στιγμές είναι δοκιμασία για όλους μας, αλλά πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να ανταποκριθούμε σε αυτή την πρόκληση .”