
Τελευταία στοιχεία BrandIndex από την Focus Bari | YouGov
Συγκρίνοντας τα φετινά με τα περσινά στοιχεία της BrandIndex για τον χώρο του λιανεμπορίου, διαπιστώνεται ότι:
- Οι αποκλειστικοί online retailers κέρδισαν έδαφος—όπως είναι φυσικό—όλες τις περιόδους των lockdowns 2020-21 έναντι των μεγάλων omnichanel παικτών: οι καταναλωτές έκαναν τις αγορές τους online, μην έχοντας άλλη επιλογή, όμως …
- Οι αμιγώς online παίκτες συστηματικά υπολείπονται—έστω και σε μικρό βαθμό—σε αντιλαμβανόμενη εικόνα ποιότητας προϊόντων και value for money.
- Μόλις άνοιξαν τα καταστήματα, οι καταναλωτές επανήλθαν στις offline αγορές τους, κράτησαν όμως και την εναλλακτική του online shopping ή browsing, πράγμα που την φετινή χρονιά, ειδικά τις παραμονές του Black Friday …
- Έφερε την ομάδα των αποκλειστικών online retailers πολύ κοντά—αν και οριακά χαμηλότερα–στους παραδοσιακούς omnichanel retailers τόσο σε περίσκεψη για τις επόμενες αγορές, όσο και σε αντιλαμβανόμενο value for money.
Κατεβάστε όλη την παρουσίαση της εξέλιξης του λιανεμπορίου από την BrandIndex στο φετινό Black Friday έναντι του περσινού εδώ