Covid-19: Προβληματισμοί, φόβοι, επιπτώσεις και δράσεις από τις ασφαλιστικές εταιρίες

  • Μετά από τις πρώτες δεκαπέντε ημέρες καραντίνας …ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης μετρά τις πρώτες επιπτώσεις από τα μέτρα για την αντιμετώπιση της πανδημίας του Covid-19

Που και πως εντοπίζονται. 

  • Στον κλάδο αυτοκινήτου οι ανανεώσεις παρουσιάζουν “κοιλιά” γιατί πολλοί εκτιμούν ότι δεν τους χρειάζεται η ασφάλιση είτε γιατί δεν κινούν οχήματα είτε γιατί δεν έχουν άμεσα τα χρήματα για πληρωμή είτε γιατί πιστεύουν ότι οι έλεγχοι της τροχαίας είναι χαλαροί και περιορίζονται στην τήρηση των μέτρων.
  • Έτσι εικάζεται ότι ο αριθμός των ανασφάλιστων αυτοκινήτων θα αυξηθεί κατακόρυφα τόσο τον Μάρτιο που μας πέρασε όσο και τον Απρίλιο που διανύουμε.
  • Μάλιστα χθες η Groupama Ασφαλιστική ανακοίνωσε ότι μειώνει τα ασφάλιστρα στα συμβόλαια αυτοκινήτων αντιλαμβανόμενη τις οικονομικές δυσκολίες στην παρούσα συγκυρία των ασφαλισμένων.
  • Η Hellas Direct, που πουλά μόνο online και direct ασφάλιση αυτοκινήτου, δίνει ένα μήνα δωρεάν ασφάλισης για όσους κάνουν ασφάλιση μέχρι τις 24/04 τον κωδικό MENOUMESPITI και για συμβόλαια διάρκειας από 120 ημέρες και πάνω.
  • Βέβαια η μειωμένη κυκλοφορία οχημάτων στην διάρκεια της καραντίνας έχει και τα θετικά της για τις ασφαλιστικές εταιρίες από την μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και κατ επέκταση  των ζημιών.
  • Προβληματικός καθίσταται και ο κλάδος υγείας καθώς σχεδόν έχει μηδενιστεί η νέα παραγωγή ενώ φόβοι υπάρχουν και για πολλές ακυρώσεις που οι κάτοχοι τους δεν θα ανανεώσουν ετήσια συμβόλαια λόγω οικονομικής δυσπραγίας και αβεβαιότητας.
  • Έτσι κάποιες εταιρίες έχουν προβεί σε πάγωμα ασφαλίστρων στα συμβόλαια με επέτειο ανανέωσης τους στην διάρκεια της καραντίνας.
  • Ενώ σχετική πρόταση έπεσε και από τον Σύνδεσμο Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων για συζήτηση από τις εταιρίες σε θεσμικό επίπεδο.
  • Πάντως πολλές ασφαλιστικές (κύρια οι πολυεθνικές)  εταιρίες έχουν ανακοινώσει και προσφορές προς το ΕΣΥ για να ενισχυθεί το σύστημα αλλά και οι εργαζόμενοι σε αυτό με μέσα και εξοπλισμό που είναι αναγκαίος.
  • Μάλιστα η NN Hellas ακύρωσε εκδηλώσεις για εορτασμούς που είχε προγραμματίσει με αφορμή την παρουσία της 40 χρόνια στην Ελλάδα και διαθέτει το σχετικό ποσό στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.
  • Ενώ είναι σχεδόν η μόνη από τις  ασφαλιστικές εταιρίες ( εκτός social media) που τρέχει εταιρική διαφημιστική καμπάνια με σποτ και banner για τις ασφάλειες υγείας με το σύνθημα των ημερών “μένουμε σπίτι”. 


Προτεινόμενα Άρθρα

Συντάκτης: News Team

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ *