
Δεν είναι μόνο το brand name που ξαφνιάζει αλλά και όσα υπόσχεται σχετικά με τον τρόπο ασφάλισης και τις καλύψεις που προσφέρει για όσους Βρετανούς την επιλέξουν για να κάνουν ασφάλιση ζωής.
Δείτε ποια είναι η φιλοσοφία και οι στόχοι αυτής της startup ασφαλιστικής εταιρίας:
Η DeadHappy πιστεύει ότι οι παραδοσιακές ασφάλειες ζωής είναι νεκρές. Πιστεύουμε ότι είναι υπερτιμημένες, πολύπλοκες,και δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών.
8.1 εκατομμύρια Βρετανοί δεν έχουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ζωής .
Η ασφάλιση ζωής PAYG της DeadHappy έχει σχεδιαστεί για να είναι φθηνότερη, ευκολότερη και καλύτερη από τους υφιστάμενους παραδοσιακούς παρόχους.
Οι τιμές βασίζονται στην τρέχουσα ηλικία και το επίπεδο κινδύνου του πελάτη – όχι σε μια πρόβλεψη για τον κίνδυνο θανάτου τους κατά τα επόμενα 20 χρόνια.
Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της απλής αίτησης ασφάλισης είναι αρκετές για να καλύψουν την έγκριση της μόνο για λίγα λεπτά.
Η ασφάλιση ζωής DeadHappy είναι πλήρως ενσωματωμένη στην πλατφόρμα τεχνολογίας «deathwish», η οποία βοηθά τους πελάτες να εκφράσουν αυτά που θέλουν να συμβούν όταν πεθάνουν – από το να είναι σε θέση να πληρώσουν την υποθήκη τους ή να χρηματοδοτήσουν ένα πάρτι στην Ίμπιζα για τους φίλους τους.
Πιο συγκεκριμένα :
Όπως υποστηρίζει είναι η πρώτη πλήρως ψηφιακή ασφάλιση ζωής στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η εταιρία είναι σε μια αποστολή να καταστήσει απλούστερο για όλους, ιδιαίτερα τους 8,1 εκατομμύρια Βρετανούς που δεν έχουν ασφάλεια ζωής, να αποκτήσουν προστασία που να καλύπτει τις ανάγκες τους με τη σωστή τιμή.
Κατά μέσο όρο, η ασφάλιση ζωής της DeadHappy κοστίζει μόλις 14,78 λίρες στερλίνες ανά μήνα για δέκα χρόνια, σε σύγκριση με τον μέσο όρο της βιομηχανίας που είναι σήμερα 23,25 λίρες στερλίνες .
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ασφάλιση ζωής της DeadHappy υπολογίζεται ετησίως με βάση την τρέχουσα ηλικία και το επίπεδο κινδύνου του πελάτη με πρόβλεψη για τον κίνδυνο να πεθάνει τα επόμενα 20 χρόνια.
Οι αιτήσεις ασφάλισης διαρκούν λίγα λεπτά, όχι ώρες (ή ημέρες), μέχρι την ολοκλήρωση τους.
Για πολλούς στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι άβολο να σχεδιάζουν για μετά το θάνατο τους.Για να αντιμετωπίσει αυτό, η εταιρεία εισάγει αυτό που αποκαλεί «deathwishes». Με αυτό τον τρόπο η DeadHappy βοηθά τον πελάτη να εκφράσει αυτό που θέλει να συμβεί όταν πεθάνει. Έτσι, αντί να προσφέρει απλώς μια πληρωμή, η αποζημίωση του να χρησιμοποιηθεί όπως για την αποπληρωμή μιας υποθήκης ή να αγοράσει για κάποιον ένα ετήσιο εισιτήριο για ομάδα ποδοσφαίρου.